@SirC
Mon ikke det var den her reaktion man håbede på?
http://ekstrabladet.dk/s…2106088.ece
Hermed ikke sagt jeg er enige i at det var den rigtige fremgangsmåde. Det var utvivlsomt overkill. Ankersen ville naturligvis blive konfronteret med det senere, hvor han selv ville få rig lejlighed for at trække det tilbage, hvilket vil sende et lidt stærkere signal end når klubben gør det på hans vejne.
Mon ikke det var den her reaktion man håbede på?
http://ekstrabladet.dk/s…2106088.ece
Hermed ikke sagt jeg er enige i at det var den rigtige fremgangsmåde. Det var utvivlsomt overkill. Ankersen ville naturligvis blive konfronteret med det senere, hvor han selv ville få rig lejlighed for at trække det tilbage, hvilket vil sende et lidt stærkere signal end når klubben gør det på hans vejne.
https://kortlink.dk/sudv