Snak

Mere indhold efter annoncen
Vestjyde, der er håbløst forelsket i EfB og Arsenal
@laffoe

Jeg har heller ikke noget svar.
Måske netop derfor at det er et interessant spørgsmål, Womble stiller.
I øvrigt var ansættelsen i sin tid af TvL vel et udtryk for, at EfB trods alt ikke var fuldstændig forandringsresistent, og det samme kan vel siges om PMG´s indtog i klubben.
Det sidste gjorde så bare, at vi gik fra skidt til meget meget skidt.
Efb, Standard Liège, Werder Bremen, Spurs, FC Metz Landshold: België/Belgique/Belgien
De tog Ted ind, fordi de var desperate. De stod på afgrundens rand. Da han så fik styret klubben lidt væk fra afgrunden, og det hele ikke længere var en nødsituation, røg han ud og alt vendte tilbage til det gamle. Og så kom problemerne selvfølgelig tilbage.
Spillee vi 4-4-2 i dag? Eller hvordan får vi plads til Mads Larsen, Strunck, Bourhane og Lausen?

Synes det ser meget offensivt ud, så jeg tror på masser af mål, dog tror jeg de kommer til at mangle Holten en del.

1-5.
@ElbækAfc

Interessant artikel.
OB har det med meget hurtigt, at anvise egne løsninger på udfordringer i klubben, hvilket ikke altid er heldigt.


Mere indhold efter annoncen
Annonce
Language udtaler selv, at man spiller med Lausen som falsk nier.
Vil man ikke dokumentere sine udsagn, så er det holdning, ikke fakta... Medmindre man er paven eller EaF
Link til kampen??
Det forudsætter vist et betalende abonnementsordning for at kunne se kampen!
Tak!
Annonce