Hvor kan Bouhane og Jørgensen få en lignende kontrakt+ spilletid? Det burde være lette forlængelser
Snak
man 6. nov 2023
Nu er jeg ret sikker på, at der vil være en "bagtanke" med at forlænge med flere af vore profiler. De regner/håber sikkert på, at de kan sælges på et tidspunkt. Man får ikke mange penge for en spiller med et halvt eller helt år tilbage af kontrakten.
Drømmescenariet er jo, at forlænge med Elias, Bourhane, Jørgensen, Holten, Larsen, Lausen - og så se dem blomstre i 1. div og i Superligaen :)
Så sælges et par stykker af dem, når de stadig har 2 år tilbage af deres kontrakter, og indbringer et større millionbeløb.
Jeg er ret sikker på, det er planen og håbet, også for amerikanerne.
Forlænger man med en del af profilerne, skal man lige huske, at det medfører højere løn. Så der er en omkostning ved at satse.
Om det lykkedes? Ja, det er ikke noget EfB har været ret gode til førhen, men man kan da håbe :)
Drømmescenariet er jo, at forlænge med Elias, Bourhane, Jørgensen, Holten, Larsen, Lausen - og så se dem blomstre i 1. div og i Superligaen :)
Så sælges et par stykker af dem, når de stadig har 2 år tilbage af deres kontrakter, og indbringer et større millionbeløb.
Jeg er ret sikker på, det er planen og håbet, også for amerikanerne.
Forlænger man med en del af profilerne, skal man lige huske, at det medfører højere løn. Så der er en omkostning ved at satse.
Om det lykkedes? Ja, det er ikke noget EfB har været ret gode til førhen, men man kan da håbe :)
man 6. nov 2023
Det vil være noget helt nyt, hvis Esbjerg pludselig kan holde på deres profiler. Men man har da lov at håbe ;)
man 6. nov 2023
Flere herinde har været inde på, og det er de også i seneste artikel fra JV.
Bænken er ikke i nærheden af lige så god som start 11, og det er derfor en svækkelse hver gang Lungi skifter ud.
Simpson bidrager, men er ikke i reel konkurrence med Holten, Sørensen og Jørgensen.
Så det er vel kun Lauridsen, Olafsson, Stagaard og Lausen som kan ses som noget nær 1:1 erstatninger
Når oprykningen er en realitet, så skal der arbejdes med truppens bredde, hvis en oprykning til Superligaen skal på plads.
https://jv.dk/efb/det-laerte-vi-af-skandalekampen-i-sundby-idraetspark?rss&fbclid=IwAR2JIrpxtsr3titSHIyBVL1oqz4maLcBiyyZOO27jYipqnpe1yj6UIms_3Y
Bænken er ikke i nærheden af lige så god som start 11, og det er derfor en svækkelse hver gang Lungi skifter ud.
Simpson bidrager, men er ikke i reel konkurrence med Holten, Sørensen og Jørgensen.
Så det er vel kun Lauridsen, Olafsson, Stagaard og Lausen som kan ses som noget nær 1:1 erstatninger
Når oprykningen er en realitet, så skal der arbejdes med truppens bredde, hvis en oprykning til Superligaen skal på plads.
https://jv.dk/efb/det-laerte-vi-af-skandalekampen-i-sundby-idraetspark?rss&fbclid=IwAR2JIrpxtsr3titSHIyBVL1oqz4maLcBiyyZOO27jYipqnpe1yj6UIms_3Y
EfB 1924
Redigeretman 6. nov 2023
Jeg synes egentlig at Esbjerg i perioder har været rigtig gode til at holde på deres profiler, problemet opstår mere, når man ingen ide har haft om, hvad en spiller skal sælges for eller hvornår en spiller skal sælges..
Dreyer blev solgt for tidigt, og Lungi blev solgt for billigt. I den modsatte ende har vi også været elendige til at sælge profiler når det var tid til at skyde dem af sted, her tænker jeg især på Anyembe og Lasha.
Dreyer blev solgt for tidigt, og Lungi blev solgt for billigt. I den modsatte ende har vi også været elendige til at sælge profiler når det var tid til at skyde dem af sted, her tænker jeg især på Anyembe og Lasha.
man 6. nov 2023
Jeg mener at have læst på et tidspunkt, at man afviste et bud på anyembe fra Sassuolo, kan dog ikke huske i hvilke størrelse det skulle ha’ været.
Vestjyde, der er håbløst forelsket i EfB og Arsenal
tirs 7. nov 2023
Det var 16 millioner man afviste, fra en italiensk klub.
Vil man ikke dokumentere sine udsagn, så er det holdning, ikke fakta... Medmindre man er paven eller EaF
Redigerettirs 7. nov 2023
Det er alligevel også en slags penge – vi skriver det på listen over ting, vi skal blive bedre til!
Middelfart (som i parentes bemærket endnu ikke har tabt ude i denne sæson) er vel det bedste hold, vi har mødt indtil videre?! Jeg ved godt, at vi satte point til imod Roskilde og Nykøbing, men det var mere vores egen gavebod i forsvaret frem for stærkt spil fra modstanderne.
Hvis jeg tænker på Kolding sidste år, så er Middelfart lidt af det samme, så jeg ser det som en god mulighed for at se, hvor gode vi rent faktisk er også ift. at begå sig i 1. div.
Hvis vi virkelig går efter to oprykninger i streg, hvilket er ret ambitiøst, men giver god mening, så kunne jeg godt se en fordel i at forstærke os allerede i vintervinduet dels for at sikre oprykningen og dels for at have mulighed for at spille de nye ind på holdet i 2. division, så vi er 100% klar fra starten af 1. division (7-9-13 og alt det der).
Middelfart (som i parentes bemærket endnu ikke har tabt ude i denne sæson) er vel det bedste hold, vi har mødt indtil videre?! Jeg ved godt, at vi satte point til imod Roskilde og Nykøbing, men det var mere vores egen gavebod i forsvaret frem for stærkt spil fra modstanderne.
Hvis jeg tænker på Kolding sidste år, så er Middelfart lidt af det samme, så jeg ser det som en god mulighed for at se, hvor gode vi rent faktisk er også ift. at begå sig i 1. div.
Hvis vi virkelig går efter to oprykninger i streg, hvilket er ret ambitiøst, men giver god mening, så kunne jeg godt se en fordel i at forstærke os allerede i vintervinduet dels for at sikre oprykningen og dels for at have mulighed for at spille de nye ind på holdet i 2. division, så vi er 100% klar fra starten af 1. division (7-9-13 og alt det der).
tirs 7. nov 2023
Jeg er enig i analysen. Middelfart er meget solide, så det kan sagtens blive bøvlet mod dem på søndag.
Derudover ville det være fantastisk, hvis man allerede nu kunne forstærke truppen. Interessant hvad man har af navne på blokken. Kan man gå ti vinterpause med forspring, som vi har nu, så tænker jeg også vi er interessante for spillere, som kan byde ind sportsligt.
Man kan mene om Conway & co, hvad man vil, men dejligt med arbejdsro og succes på fodboldbanen.
Jeg synes også det er fedt, at vi er blevet meget mere afklarede og solide. Amager og Nykøbing skaber jo næsten ingen chancer mod os - det gjorde Aarhus Fremad egentlig heller ikke, så det er klart en positiv udvikling.
Derudover ville det være fantastisk, hvis man allerede nu kunne forstærke truppen. Interessant hvad man har af navne på blokken. Kan man gå ti vinterpause med forspring, som vi har nu, så tænker jeg også vi er interessante for spillere, som kan byde ind sportsligt.
Man kan mene om Conway & co, hvad man vil, men dejligt med arbejdsro og succes på fodboldbanen.
Jeg synes også det er fedt, at vi er blevet meget mere afklarede og solide. Amager og Nykøbing skaber jo næsten ingen chancer mod os - det gjorde Aarhus Fremad egentlig heller ikke, så det er klart en positiv udvikling.