Jeg er i øvrigt ret enig i dine tanker omkring forlængelse og forstærkning, @Dr.Hansen, den unge sultne spidsangriber kunne være Obel-Hall og Marcus Hansen (der godtnok er opført som midtbanespiller), men helt sikkert en kant/back, der kan spille i begge sider: Montano gør det godt som back i 2. division, men er ikke prøvet af på højere plan på den position.
Så er der helt sikkert nogle, der skal videre, jeg ser gerne at vi beholder Simpson, han har x-faktor.
Forlængelser med vores trio i front ville være guld værd, de har opbygget et målfarligt samspil, der ikke bare kan erstattes 1-1 med nye spillere.
Så er der helt sikkert nogle, der skal videre, jeg ser gerne at vi beholder Simpson, han har x-faktor.
Forlængelser med vores trio i front ville være guld værd, de har opbygget et målfarligt samspil, der ikke bare kan erstattes 1-1 med nye spillere.