Jeg håber og tror, at Conway har lært noget af sine år med europæisk fodbold (og EfB) og har ikke noget imod manden personligt, jeg kunne godt have været foruden hele miseren med Hyballa og fritstillede spillere, men som jeg hører det, er tilgangen mere ydmyg nu og forhåbentlig er sigtekornet ift. de spillere, vi har brug for, også mere finindstillet nu, så vi ikke får for mange, vi ikke kan bruge (i øvrigt heller ikke nogen ny ting i EfB). Så jeg synes faktisk, at vi skal give manden en chance – han elsker måske ikke EfB, på samme måde som vi gør, men han kan kun være interesseret i, at klubben får succes.