Helt enig han har virkelig gjort det godt.
Snak
Redigerettors 9. nov 2023
https://open.spotify.com/episode/08mqkIXKEUADL18bCXoRyO?si=UIiYBqPgTkKglsLrNFTYcg
God podcast fra Mediano, omkring 1 divisionen.
Der virker til at være nogle spændende unge spillere i rækken, (specielt HB Køge) som virker til at kunne være en mulighed at kigge på ved en oprykning..
Derudover bliver klubben også hurtigt nævnt, og får en masse fine ord med på vejen..
Et lyt værd, hvis man har tid og lyst
God podcast fra Mediano, omkring 1 divisionen.
Der virker til at være nogle spændende unge spillere i rækken, (specielt HB Køge) som virker til at kunne være en mulighed at kigge på ved en oprykning..
Derudover bliver klubben også hurtigt nævnt, og får en masse fine ord med på vejen..
Et lyt værd, hvis man har tid og lyst
Vestjyde, der er håbløst forelsket i EfB og Arsenal
fre 10. nov 2023
Jeg har tænkt meget over tanken om dobbelt oprykningen, og rent faktisk burde det ikke være umuligt, hvis EfB bare for engang skyld, kan få økonomi til at hænge sammen med resultater.
Hvis vi går ud fra, at Hvidovre rykker ned, og SønderjyskE og AaB rykker op, så vil EfB faktisk have minimum det næststørste budget i første division, hvis vi fryser tallene her og nu.
For mig er den helt store joker Horsens, der har fået nye ejere. Hvad gør de? Hvis de pumper klubben med penge, kan det blive en udfordring, men ellers bør EfB kunne spille med om oprykning næste år.
Hvis vi går ud fra, at Hvidovre rykker ned, og SønderjyskE og AaB rykker op, så vil EfB faktisk have minimum det næststørste budget i første division, hvis vi fryser tallene her og nu.
For mig er den helt store joker Horsens, der har fået nye ejere. Hvad gør de? Hvis de pumper klubben med penge, kan det blive en udfordring, men ellers bør EfB kunne spille med om oprykning næste år.
fre 10. nov 2023
Sjovt så forskelligt man kan se på det, jeg syntes jo Montano har været ok, men at han alligevel står som en af de svageste næsten hvert gang, har det svært på kuglen og placerer sig oftest ude af position defensivt.
Men igen, han skal have tid, og jeg er jo nok den eneste der er kritisk på ham, men er bekymret hvert gang vi møder lidt kvalitet... da vi eks. mødte Viborg i pokalen, der pissede de igennem i hans side, og han kom vel ikke til baglinje en gang i løbet af kampen... det går mod hold i 2.div på et fungerende hold.. men der skal ændres på den position til sommer. min holdning
Men igen, han skal have tid, og jeg er jo nok den eneste der er kritisk på ham, men er bekymret hvert gang vi møder lidt kvalitet... da vi eks. mødte Viborg i pokalen, der pissede de igennem i hans side, og han kom vel ikke til baglinje en gang i løbet af kampen... det går mod hold i 2.div på et fungerende hold.. men der skal ændres på den position til sommer. min holdning
fre 10. nov 2023
Det er i mine øjne hans form, som burde være noget bedre.
Han hiver en del efter vejret og når ofte ikke med retur når han løber med op og slår et indlæg.
Han hiver en del efter vejret og når ofte ikke med retur når han løber med op og slår et indlæg.
Redigeretfre 10. nov 2023
Hmm - jeg synes nu, at Montano tager store skridt lige for tiden. Det er mest i vores højre forsvarsside, at der bliver skabt chancer mod os.
Et halv år mere på backen, så tror jeg Montano står knivskarpt til 1. division.
Et halv år mere på backen, så tror jeg Montano står knivskarpt til 1. division.
fre 10. nov 2023
Du har absolut ret i, at vores højre side er den mest sårbare.
Og jeg tror også, at Montano er faldet helt på plads i venstre side efter nogle flere kampe.
Men hans form og løbeevne kan forbedres og hvis han løfter sig her, bliver han klar til bedre modstandere.
Og jeg tror også, at Montano er faldet helt på plads i venstre side efter nogle flere kampe.
Men hans form og løbeevne kan forbedres og hvis han løfter sig her, bliver han klar til bedre modstandere.
fre 10. nov 2023
Jeg har tænkt meget over tanken om dobbelt oprykningen, og rent faktisk burde det ikke være umuligt, hvis EfB bare for engang skyld, kan få økonomi til at hænge sammen med resultater.
Hvis vi går ud fra, at Hvidovre rykker ned, og SønderjyskE og AaB rykker op, så vil EfB faktisk have minimum det næststørste budget i første division, hvis vi fryser tallene her og nu.
For mig er den helt store joker Horsens, der har fået nye ejere. Hvad gør de? Hvis de pumper klubben med penge, kan det blive en udfordring, men ellers bør EfB kunne spille med om oprykning næste år.
Meget enig - Vejle bliver kæmpe favoritter til oprykning men Esbjerg bør kunne spille med om 2. pladsen hvis pengene bruges klogt -
fre 10. nov 2023
Mediano nævner også, at de ser Esbjerg som en stærk kandidat, til at kæmpe med om oprykning til superligaen næste sæson.
Vestjyde, der er håbløst forelsket i EfB og Arsenal
fre 10. nov 2023
@ElbækAfc
Mediano laver super gode prodcast og denne her du referere til er også spændende/ genial. De laver noget bedre analyser og taler fodbold på et helt andet niveau end de prodcast vores lokale OB laver lokalt for JV, selvom de nu også er hyggelige at lytte til. Mediano har høj faglig indsigt og fingeren på pulsen.
Når vi forhåbentlig rykker op i 1. div vil vi sikkert fylde endnu mere i deres prodcast.
Mediano laver super gode prodcast og denne her du referere til er også spændende/ genial. De laver noget bedre analyser og taler fodbold på et helt andet niveau end de prodcast vores lokale OB laver lokalt for JV, selvom de nu også er hyggelige at lytte til. Mediano har høj faglig indsigt og fingeren på pulsen.
Når vi forhåbentlig rykker op i 1. div vil vi sikkert fylde endnu mere i deres prodcast.