Nu vil jeg ikke ødelægge den gode stemning, men jeg tror vi skal være glade for oprykning til sommer til 1. div. Så tror jeg vi skal bruge et par år for at stabilisere os i 1. div, få styr på økonomi, ejerskab. Jeg tror ikke at EfB har niveau til at spille med om oprykning. Hold som Fc Fredericia, AC Horsens, de 2 nedrykkere er efter min mening meget længere fremme. Hvorfor siger jeg det, det gør jeg fordi at jeg mener vores forsvar har for mange mangler. Vore backs er ikke dygtige nok 1x1 defensivt. De 2 eneste forsvarsspillere der kan spille bolden frem i banen er Troelsen og Stagaard, de spiller samme plads. Con , Isak , Jonas og Leonel er ikke dygtige nok til at spille bolden frem.
Hvis vi får skader på en af de 3 forreste så er vi alt for nemme at stoppe.
Vores midtbane spiller alt for langsomt og alt for ofte spiller vi baglæns eller sidelæns.
Så har jeg hørt at vi skal opruste for nogle af de penge som PMG kommer med, jeg tror desværre bare at de penge kommer til at dække de økonomiske huller der er og ikke til investeringer i truppen.
Vi skal også huske at Lungi har udløb sammen med nogle spillere til sommer og hvad sker der så?.
Håber det bedst for vores klub men jeg vil hellere at vi bygger på over længere tid således at vort fundament er stærkere.
God weekend og god kamp søndag. Lad os mødes på stadion søndag , det vil være fedt at sætte Middelfart yderligere af.
Hvis vi får skader på en af de 3 forreste så er vi alt for nemme at stoppe.
Vores midtbane spiller alt for langsomt og alt for ofte spiller vi baglæns eller sidelæns.
Så har jeg hørt at vi skal opruste for nogle af de penge som PMG kommer med, jeg tror desværre bare at de penge kommer til at dække de økonomiske huller der er og ikke til investeringer i truppen.
Vi skal også huske at Lungi har udløb sammen med nogle spillere til sommer og hvad sker der så?.
Håber det bedst for vores klub men jeg vil hellere at vi bygger på over længere tid således at vort fundament er stærkere.
God weekend og god kamp søndag. Lad os mødes på stadion søndag , det vil være fedt at sætte Middelfart yderligere af.