Det er fint mange er så optimistiske. kan bare stadig ikke se at vi har så god en trup, Hvor er breden henne , når vi tager de bedste spiller fra.
Spiller i truppen jeg mener der kan gøre sig gældende på et hold i top 4 pt. i 1 div. er
Bourhane, Strunck, Larsen, Holten, Sørensen, Jørgensen og Jonsson (dog ikke fan af ham)
Muligvis kunne , Montano, Mortensen og Con også godt gøre sig gældende i en top 6 klub . Dog er jeg personligt ikke sådan rigtig fan af nogen af dem og er ikke som sådan 100 overbevist om at de ville kunne gøre det ..
Så er der, noget potentiale i Lausen , Staggard , de 2 har overrasket mig, indrømme jeg gerne, Troelsen, Svendsen er der nok også noget i. Desuden er det en skam at Gadegaard ikke fik chancen, så han vil noget gerne videre, selvom at jeg har god fidus til ham.Det er de spiller i truppen jeg vil mene man godt kunne satse på. Det er med lidt god vilje fra min side,13-14 spiller. Hvor jeg som sagt, kun vil mene at der er 6-7 spille der vil kunne spille fast i en top 4 i 1 div. Så vil jo mene ,at vi snakker som MIN 4-5 "klare" forstærkninger hvis vi skal spille os i top 4 i 1 div. Fedt hvis vi fik det, men tvivler på det sker. Men det lade til, vil mange nok siger, at det bare er mig igen, der er for pessimistisk. Men så må jeg jo bare være det og stadig godt have lov til at være det ..