Snak

Mere indhold efter annoncen
Vi har ikke råd, han har nok ambition om mere, og gensalgsværdien er ikke eksisterende, men alligevel har jeg et lille ønske om at se Jonas tilbage i trøjen. Sikke et scoop det vil være.
EfB 1924
Jonas Knudsen: Jeg gætter på AGF eller SønderjyskE
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Ciffertips: 6-0

Holten x2 og Elias x2

Link til kampen: https://2-division.dk/live/1_7eoaljjl
Jonas Knudsen ville være et kæmpe scoop, giv ham en 4 årig kontrakt med en klausul om en bonus eller lønstigning ved hver oprykning.

Han ville være en kæmpe forstærkning.
Jeg kunne godt være bange for, at Knudsen ikke længere har et godt nok helbred. Lønnen er vel heller ikke helt lille.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Sådan!

Hvor fandt dommeren dog de ekstra minutter?
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Nøj hvor er det godt nok elendigt at vi bliver presset så hårdt ned i så lang tid, det var svært at se at vi havde 11 mand på banen
Det blev lidt for spændende til sidst, men endnu tre point og et clean sheet, fornem halvsæson, holdet har præsteret.
Når man ikke lukker kampen på sine chancer bliver det unødigt spændende.
Vi burde have lavet flere mål.
Men godt vi holdt stand og fik de tre point.
Jammerlig boldomgang, sløsede aktioner og situationsfornemmelse i de sidste 20 minutter, men lad det være undtagelsen der bekræfter reglen.
Annonce