Synes det var en god indsats, Ja, man burde ha´ lukket kampen før. Synes dog ikke Middelfart er specielt farlige på noget tidspunkt, men de får da den obligatoriske store chance til sidst. Keeperen snupper den dog med bravour!
3 point der var fortjent, og 6 kampe i træk med 3 points. Jeg kan snart ikke huske hvornår det er sket sidst. Flot flot flot EFB!
3 point der var fortjent, og 6 kampe i træk med 3 points. Jeg kan snart ikke huske hvornår det er sket sidst. Flot flot flot EFB!