Fin indsats igen mod Middelfart. Jeg kunne dog godt tænke mig, at vi var en anelse mere på bolden, for vi kan jo sagtens spille rundt om de andre - og havde bortset fra det sidste kvarter ingen problemer med at spille rundt om modstanderen. Der synes jeg nogle gange, at vi måske slår den langt lidt for ofte. Og der mangler også nogle gang stadig lidt kølighed, hvor vi kan blive bedre til at kombinere.
Kampen burde også have været lukket med mål to, tre mål mere, inden der manglende en time. Det ville den normalt have været.
Vi giver vel kun to, tre reelle chancer væk i kampen - og de kommer helt til sidst. Før det havde Middelfart ikke en eneste mulighed. Det tænker jeg er godkendt mod en udmærket modstander.
Kampen burde også have været lukket med mål to, tre mål mere, inden der manglende en time. Det ville den normalt have været.
Vi giver vel kun to, tre reelle chancer væk i kampen - og de kommer helt til sidst. Før det havde Middelfart ikke en eneste mulighed. Det tænker jeg er godkendt mod en udmærket modstander.