SofaEfB:
Det er helt misforstået. PMGs investering kan kun komme hjem, hvis de kan sælge deres aktier dyrere end de har givet for dem.
Det kan ske hvis klubben får succes, rykker op, kommer ud i europa, får en værdifuld spillertrup, gode TV-indtægter - det gør EfB til en god forretning, og så kan de sælge deres 51% eller hvor meget det nu er, til nogen der vil give mere for det, end de selv gav.
Som Highlandbear også skriver, så kan PMG ikke trække penge ud af klubben. De kan kun få penge, hvis de sælger deres andel. Og det er jo ret opløftende, for det må jo betyde, at de tror på at EfB vil live en succes, og at de også er klar til at smide endnu flere penge i projektet de næste år.
Det er helt misforstået. PMGs investering kan kun komme hjem, hvis de kan sælge deres aktier dyrere end de har givet for dem.
Det kan ske hvis klubben får succes, rykker op, kommer ud i europa, får en værdifuld spillertrup, gode TV-indtægter - det gør EfB til en god forretning, og så kan de sælge deres 51% eller hvor meget det nu er, til nogen der vil give mere for det, end de selv gav.
Som Highlandbear også skriver, så kan PMG ikke trække penge ud af klubben. De kan kun få penge, hvis de sælger deres andel. Og det er jo ret opløftende, for det må jo betyde, at de tror på at EfB vil live en succes, og at de også er klar til at smide endnu flere penge i projektet de næste år.