Jeg har det sådan, at det kun giver mening at skifte direktør, hvis man kan få en bedre mand ind. Lige nu går det i den rigtige retning på alle parametre, så der skal ikke skiftes bare for at skifte.
Mange mennesker bliver som regel først rigtig dygtige efter et stykke tid i jobbet - og man kan jo mene, hvad man vil om Hammer, men han har haft nogle ret svære arbejdsbetingelser og alligevel holdt ved.
Hammer har jo også før skabt gode resultater i Hobro. Og fundet adskillige interessante spillere, så jeg mener egentlig, at han har nogle kvaliteter, vi fortsat kan bruge.
Der er dog først og fremmest brug for arbejdsro og kontinuitet, så lad os få valgt en ny bestyrelse, som skal bidrage med kapital, netværk, forretningsudvikling, eller hvad de nu har af spidskompetencer, så direktøren kan fokusere på at lede og udvikle klubben i det daglige og bygge bro mellem de mange interessenter, så vi kan få samlet alle gode kræfter om EfB.
Er det så Hammer? Tja, det må tiden vise. Men "dur ikke, væk" mentaliteten giver jeg ikke meget for.
Synes i øvrigt Hammer udtrykker det meget godt om Jonas Knudsen: Det ligger ikke lige for. Vi har en venstreback lige nu, der udvikler sig med stormskridt og flere andre venstrebenede forsvarere, der gør det så godt, at Jesper Lauridsen slet ikke er i truppen. Montano, Troelsen, Stagaard - har alle gjort det godt i år, så vi har reelt ikke brug for en venstre back/stopper.
Det virker heller ikke fuldstændigt givet, at Jonas bliver en reel forstærkning af vores hold, for han har jo ikke spillet førsteholdsfodbold i den - med alt respekt - svage svenske liga, så jeg mener de evt. midler, der måtte være til rådighed, skal bruges andre steder i truppen.