Bourhane spillede 90 minutter i dag, og lavet en assist i Comoros 1-0 sejr over Ghana..
Jeg tror godt at vi kan indstille os på, at Bourhane ikke er her efter januar, og man kan måske også godt diskutere, at hvis Bourhane ikke vil forlænge om det ikke er meget optimalt at få ham solgt i det kommende vindue.
Grundet hans form(for klub og landshold), tror jeg godt man kunne få en okay slat penge for ham
Vestjyde, der er håbløst forelsket i EfB og Arsenal