Snak

Mere indhold efter annoncen
Vi har lige så mange point nu, så vi havde efter at grundspillet var slut i sidste sæson ..
Vestjyde, der er håbløst forelsket i EfB og Arsenal
Hvorfor har Hjulmand ikke udtaget de 3 farligste danske angribere? Eller som minimum Elias Sørensen.
Ole melder i dagens podcast, at drengene skal på en uges træningslejr i Tyrkiet i det nye år
Vestjyde, der er håbløst forelsket i EfB og Arsenal
Bourhane spillede 90 minutter i dag, og lavet en assist i Comoros 1-0 sejr over Ghana..

Jeg tror godt at vi kan indstille os på, at Bourhane ikke er her efter januar, og man kan måske også godt diskutere, at hvis Bourhane ikke vil forlænge om det ikke er meget optimalt at få ham solgt i det kommende vindue.

Grundet hans form(for klub og landshold), tror jeg godt man kunne få en okay slat penge for ham
Vestjyde, der er håbløst forelsket i EfB og Arsenal
Wow, det er imponerende – jeg kender ikke de afrikanske holds aktuelle styrke, men Ghana er traditionelt absolut et af de bedre og har været til VM flere gange.
@Elbæk, jeg tror du har ret i din analyse ift. Bourhane, det må absolut vække interesse flere steder.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja Bourhane har alle dage haft et imponerende topniveau.

Nu spiller han så også fast landsholdsbold. Der skal jo en del penge på bordet forestiller jeg mig, hvis han skal skifte.

Måske kan han se perspektivet i at blive, hvis man satser på at rykke op fra førstedivision næste sæson. Det var jo i hvert fald interessant for ham at spille på en hold der gik efter det, da han i sin tid skiftede til os.

Spændende bliver det.
Lad os håbe, at vi kan holde på ham, selvom det er tvivlsomt at han vælger at blive.
Han får sikkert andre spændende muligheder snart.
Håber godt nok også vi kan holde på Bourhane. Han er vokset ekstremt meget i klubben. Husker nogle af hans første minutter i EfB, hvor han var i en elendig både fysisk og spillemæssig forfatning. Men er vild med ham nu. Fantastisk overblik og så tør han tage chancer. Det er noget af det, vores ellers ok stærke midtbane mangler. Især tænker jeg på Larsen, som jeg virkelig forventer mig mere af. Savner gevaldigt, at han tager flere chancer i sit spil.
Bourhane har længe villet væk, men man kan håbe, at han giver det en chance mere.

Det vil være en stor svækkelse af holdet, hvis han bliver solgt eller smutter ved kontrakt udløb.
EfB 1924
Det vil være en fadæse, hvis Bourhane smutter på en fri..

Derfor mener jeg også, at selvom det vil være en stor svækkelse af holdet, hvis han skulle smutte. At klubben virkelig bør overveje at slå til nu og få penge i kassen, og allerede nu begynde at kigge på en mulig erstatning man kan hente i januar
Vestjyde, der er håbløst forelsket i EfB og Arsenal
Annonce