Vil bestemt lytte til mediano i aften - det plejer være gode podcast!
Mht profiler fra Team Esbjerg bestyrelse og EFB’s fremtidige sammensætning syntes jeg ikke vi skal blande pærer og bananer.
Med al respekt for kvindehåndbold er det på ingen måde sammenligneligt med elitefodbold.
“ its another ballgame”
Vi skal have en fodboldkyndig person ind med kommerciel indsigt.
Mht profiler fra Team Esbjerg bestyrelse og EFB’s fremtidige sammensætning syntes jeg ikke vi skal blande pærer og bananer.
Med al respekt for kvindehåndbold er det på ingen måde sammenligneligt med elitefodbold.
“ its another ballgame”
Vi skal have en fodboldkyndig person ind med kommerciel indsigt.