Kan vi få 5 mill for Bourhane, skal vi klart skyde ham af i vinterpausen, for han vil ikke forlænge. Men det tror jeg simpelthen ikke på at vi kan. Så mon ikke han bare bliver kontrakten ud?
Snak
man 27. nov 2023
Jeg ikke helt enig. Jeg synes, vi skal beholde ham perioden ud, hvis vi kun taler småpenge. Og fem mio. kr. er småpenge i det store billede.
Det er fuldstændig afgørende, at vi rykker op i første division. Så jeg tænker ikke, at der nogen grund til at gamble ved at gøre holdet svagere.
Det kan da også være, at Bourhane, som udgangspunkt ikke vil forlænge, men hvis vi nu i stedet henter to forstærkninger, og det ser rigtigt fornuftigt ud til sommer, så kan det måske alligevel godt være han kan se perspektivet i at blive.
Omvendt så er det selvfølgelig en mulighed for at køre en Troelsen, Larsen eller Lausen ind som 6´er. Eller en helt fjerde.
Det er fuldstændig afgørende, at vi rykker op i første division. Så jeg tænker ikke, at der nogen grund til at gamble ved at gøre holdet svagere.
Det kan da også være, at Bourhane, som udgangspunkt ikke vil forlænge, men hvis vi nu i stedet henter to forstærkninger, og det ser rigtigt fornuftigt ud til sommer, så kan det måske alligevel godt være han kan se perspektivet i at blive.
Omvendt så er det selvfølgelig en mulighed for at køre en Troelsen, Larsen eller Lausen ind som 6´er. Eller en helt fjerde.
man 27. nov 2023
Håber personligt på, at det alligevel kunne friste med en forlængelse nu vi skal spille i 1 div. Med en chance for at rykke i Suppen, i følge mange eksperter og andet godt folk.Måske en 2 årig forlængelse med en "lav" frikøbsklausul hvis vi ikke rykke op i suppen i første hug. Hvis ikke han vil det, så må der jo vurderes af nogen med forstand på det, hvad der giver mest mening, at skippe ham af til sommer eller beholder ham det år i 1 div og så tage den derfra. Hælder til at skippe ham af og så få en erstatning ind, gerne med meget erfaring fra 1 eller suppen, kunne det lade sig gøre !?
man 27. nov 2023
Helt enig med Dr. Hansen her – hvis vi ikke kan få en ordentlig pris for Bourhane, eller alternativt en rigtig god videresalgsklausul, er der ingen grund til at lade ham gå, før kontrakten udløber.
Redigeretman 27. nov 2023
God tur hjem
Så skal man i hvertfald, have en erstatning ind til sommer, som kan være klar til og tag over for Bourhane, hvis det skulle ske.
Så skal man i hvertfald, have en erstatning ind til sommer, som kan være klar til og tag over for Bourhane, hvis det skulle ske.
Vestjyde, der er håbløst forelsket i EfB og Arsenal
tirs 28. nov 2023
Bourhane er mere eller mindre uerstattelig for os. Og måske den eneste spiller, som reelt set er pengene værd, udover vores 3 frontspillere.
Har svært ved at se han skulle være motiveret for at blive, medmindre der kommer nogle seriøse jyske dollars på bordet. Manden ville glide direkte ind i start 11eren på hvilket som helst Superliga mandskab ☺️
Har svært ved at se han skulle være motiveret for at blive, medmindre der kommer nogle seriøse jyske dollars på bordet. Manden ville glide direkte ind i start 11eren på hvilket som helst Superliga mandskab ☺️
Geezers need excitement.
tirs 28. nov 2023
Argh. Skal vi nu ikke lige. Et hvilket som helst suppe mandskab. Så er det godt nok sjovt, at han stadig spiller 2 div bold for os.
Bourhane er god, men så stor stjerne ser jeg på ingen måde i ham. Men fair nok, hver sin mening
Bourhane er god, men så stor stjerne ser jeg på ingen måde i ham. Men fair nok, hver sin mening
tirs 28. nov 2023
Ja, Bourhane er god! Det er vi alle enige om. Men tænk nu på kvaliteten af dem han spiller overfor, i øjeblikket, inden i vurderer ham til sikker starter i suppen.
Dermed ikke sagt at han ikke er helt utrolig vigtig for vores mandskab i 2. Division og nok også vil være det i 1. Division
Dermed ikke sagt at han ikke er helt utrolig vigtig for vores mandskab i 2. Division og nok også vil være det i 1. Division
Vil man ikke dokumentere sine udsagn, så er det holdning, ikke fakta... Medmindre man er paven eller EaF
ons 29. nov 2023
Er ikke enig i, at Bourhane kunne spille på alle Superliga hold, men hører I Mediano, så er der personer med markant mere viden om fodbold end mig, som vurderer at han trods alt har niveau til 6-8 klubber i Superligaen.
Det er vel at mærke personer, som ingen tilhørsforhold har til EfB.
Det er derfor også i det leje, som et eventuelt salg skal afspejle.
Det er vel at mærke personer, som ingen tilhørsforhold har til EfB.
Det er derfor også i det leje, som et eventuelt salg skal afspejle.
EfB 1924