Der er godt nok småt med rygter eller info fra EfB.
Hvornår finder den ekstraordinære generalforsamling fx sted? Hvad skal der ske med truppen osv. osv.
Jeg synes, det er ganske irriterende, at man ikke ser og få det på plads, så fans, sponsorer og samarbejdspartere ved, hvad de skal forholde sig til.
Der er igen mange spørgsmål, men meget småt med svar.