Snak

Mere indhold efter annoncen
Ahmed Gero, er igen med på prøvetræning i klubben de næste dage.
Vestjyde, der er håbløst forelsket i EfB og Arsenal
Besynderligt at man inviterer en spiller med som har scoret hele tre mål på en sæson i 2. division, sådan rundt regnet.

Og som man må kende rimeligt godt.

Kan næsten kun forstille mig, at han ville være backup til holten
Vestjyde, der er håbløst forelsket i EfB og Arsenal
Jeg kan ikke umiddelbart se, hvad han dog skal kunne bidrage med?
Så nu ikke brok jer. Det er jo selvfølgelig erstatning for enten , Jørgensen,Holten eller Elias. Nu, når en eller flere måske er væk her om nogen uger. Der jo stadig ingen penge i kassen, så vidt jeg ved, kun en hel del snak, men ingen action.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jimmi Nagel ansat i Odense. Hvis han bidrager med samme niveau som i Esbjerg, så bliver de kede af det i Odense.
nu tror jeg ikke Nagel´s arbejdsbetingelser i EFB var særlig gode.. syntes da han har bevist i Norge at han er temmelig dygtig. når han får de rigtige betingelser..
jeg tror nu heller ikke det er nemt at være Hammer i EFB.. han har nok et skrabet budget at finde gode spillere for.. og der skal penge på bordet hvis man vil have bedre spillere
Der er godt nok småt med rygter eller info fra EfB.

Hvornår finder den ekstraordinære generalforsamling fx sted? Hvad skal der ske med truppen osv. osv.

Jeg synes, det er ganske irriterende, at man ikke ser og få det på plads, så fans, sponsorer og samarbejdspartere ved, hvad de skal forholde sig til.

Der er igen mange spørgsmål, men meget småt med svar.

Kikkenborg er jo også virkelig god - og med en fremragende mentalitet, så det håber jeg da for ham - og også for os, for det vil vel give lidt mønt i klubkassen.
Annonce