Ja ikke meget info fra klubben i disse tider, jeg kunne heller ikke finde noget om, hvornår den ekstraordinære generalforsamling afholdes.
Er lidt i tvivl om, hvorvidt vi vil få penge ved et salg af Kikkenborg, da vi lod ham gå gratis/rev kontrakten i stykker (genialt som det var), men jeg formoder, at reglerne for den oprindelige klub stadig er gældende?!?
Er lidt i tvivl om, hvorvidt vi vil få penge ved et salg af Kikkenborg, da vi lod ham gå gratis/rev kontrakten i stykker (genialt som det var), men jeg formoder, at reglerne for den oprindelige klub stadig er gældende?!?