Det er en rigtig øv situation, men det er nok det, at mange havde frygtet i forhold til PMG.
Uret tigger, og EfB nærmer sig nok stille, og roligt en konkurs, hvis ikke der sker noget.
Det kan man så takke PMG for, og det kommer man sikkert også til at gøre, da de er hovedårsagen, men man skal altså også huske, at der sidder nogle lokale, der også bærer en stor del af skylden.
Jeg synes slet ikke, at man har gjort nok, i forhold til at få klubben ud af PMGs ejerskab.
Hvorfor har Guldager og Co foreksempel, på det bestemteste afvist et nyt udenlandsk ejerskab? Der findes mange eksempler på, at udenlandske ejere kan være en gave. Se bare på FC Nordsjælland.
Hvorfor forsøgte Henry Heiberg og folkene bag ham ikke på, at lave et omfavnende projekt, hvor man forsøgte at inddrage alle tænkelige parter, i stedet for, at gøre som de plejer, ved at forsøge, at få EfB på hænderne af en lukket indspist kreds. Man kunne have gjort så meget mere, og hvem ved, så havde det måske også været muligt, at købe PMG ud.
Sidst men ikke mindst, så er det jo ikke forbudt, at bestyrelsen kunne komme med en status, men Guldager og de andre, er som sædvanligt helt tavse. Det gavner ingen.
Det er svært at forestille sig, at der kommer til at ske noget før Januar.
Hvis jeg var de lokale, så ville jeg skynde mig, at ringe til Rasmus Ankersen og hans netværk, men jeg tror rigtigt meget af det der sker nu, skyldes en magtkamp. Jeg tror på, at hvis PMG kan se en økonomisk fordel, så skal de nok slippe deres del af aktierne. For de lokales vedkomne er jeg langt mere i tvivl. For dem handler det meget mere om, hvem der skal bestemme i EfB i de kommende år, og det vil de selv, lige meget hvad. Det er der den største forhindring ligger, tror jeg.
Uret tigger, og EfB nærmer sig nok stille, og roligt en konkurs, hvis ikke der sker noget.
Det kan man så takke PMG for, og det kommer man sikkert også til at gøre, da de er hovedårsagen, men man skal altså også huske, at der sidder nogle lokale, der også bærer en stor del af skylden.
Jeg synes slet ikke, at man har gjort nok, i forhold til at få klubben ud af PMGs ejerskab.
Hvorfor har Guldager og Co foreksempel, på det bestemteste afvist et nyt udenlandsk ejerskab? Der findes mange eksempler på, at udenlandske ejere kan være en gave. Se bare på FC Nordsjælland.
Hvorfor forsøgte Henry Heiberg og folkene bag ham ikke på, at lave et omfavnende projekt, hvor man forsøgte at inddrage alle tænkelige parter, i stedet for, at gøre som de plejer, ved at forsøge, at få EfB på hænderne af en lukket indspist kreds. Man kunne have gjort så meget mere, og hvem ved, så havde det måske også været muligt, at købe PMG ud.
Sidst men ikke mindst, så er det jo ikke forbudt, at bestyrelsen kunne komme med en status, men Guldager og de andre, er som sædvanligt helt tavse. Det gavner ingen.
Det er svært at forestille sig, at der kommer til at ske noget før Januar.
Hvis jeg var de lokale, så ville jeg skynde mig, at ringe til Rasmus Ankersen og hans netværk, men jeg tror rigtigt meget af det der sker nu, skyldes en magtkamp. Jeg tror på, at hvis PMG kan se en økonomisk fordel, så skal de nok slippe deres del af aktierne. For de lokales vedkomne er jeg langt mere i tvivl. For dem handler det meget mere om, hvem der skal bestemme i EfB i de kommende år, og det vil de selv, lige meget hvad. Det er der den største forhindring ligger, tror jeg.