Nå, så kom Ole Bruun på banen. Det ser sgu sort ud … tænker amerikanerne smutter og lader EfB sejle sin egen sø :(
https://jv.dk/efb/mens-vi-venter-paa-en-afklaring-om-ejerforholdene-i-efb-daarligt-nyt-klaeber-til-paul-conway?rss&fbclid=IwAR29B2HovzebP6otbps_mVzXH10yCtiZeRsvoAzzXp40Vyc7JWYaV99ymgM
https://jv.dk/efb/mens-vi-venter-paa-en-afklaring-om-ejerforholdene-i-efb-daarligt-nyt-klaeber-til-paul-conway?rss&fbclid=IwAR29B2HovzebP6otbps_mVzXH10yCtiZeRsvoAzzXp40Vyc7JWYaV99ymgM