@efb-boldtossen
Du har med garanti ret i, at 49% af vores ejerkreds ikke har den store lyst eller motivation om at samarbede med PMG, hvilket man godt forstår.
PMG er præcis den majoritetsejer, som enhver fodboldklub frygter efter deres seneste 3 års fiaskoer i alle deres ejerskaber i europæiske småklubber, uden bare en udtagelse. De er dårligt selskab for en fodboldklub. De kan ikke finde ud af at tjene penge på fodbold.
At PC melder ud, at PMG ikke vil forlade EFB men vil smide yderligere 20 millioner kroner i EFB kan godt have virket som en sovepude for de lokale 49%. Det medgiver jeg dig.
Jeg tror bare ikke, at PC havde opbakning fra de andre amerikanske investorer til denne udmelding og at de nu kræver, at de lokale ejere i Esbjerg også smider yderligere midler i klubben, så de lokale på lige fod med PMG er med til at løfte klubben økonomisk.
Jeg tror, at PC´s amerikanske partnere, er godt træt af ham og har bedt ham sikre, at der også bliver tilført lokale midler.(Men jeg ved det ikke).
Hvis PMG skal redde sin investering i Ostende skal PMG investere yderligere 60 millioner kroner.
Al den fiasko, som PMG har skabt i deres klubber begynder nu at koste dem meget dyrt og jeg tror det er sandsynligt, at PC´s partnere i PMG nu kræver, at lokale penge også deltager.
PC er en farlig mand at have inde for døren, du kan ikke regne med hvad han lover og siger.
Du har med garanti ret i, at 49% af vores ejerkreds ikke har den store lyst eller motivation om at samarbede med PMG, hvilket man godt forstår.
PMG er præcis den majoritetsejer, som enhver fodboldklub frygter efter deres seneste 3 års fiaskoer i alle deres ejerskaber i europæiske småklubber, uden bare en udtagelse. De er dårligt selskab for en fodboldklub. De kan ikke finde ud af at tjene penge på fodbold.
At PC melder ud, at PMG ikke vil forlade EFB men vil smide yderligere 20 millioner kroner i EFB kan godt have virket som en sovepude for de lokale 49%. Det medgiver jeg dig.
Jeg tror bare ikke, at PC havde opbakning fra de andre amerikanske investorer til denne udmelding og at de nu kræver, at de lokale ejere i Esbjerg også smider yderligere midler i klubben, så de lokale på lige fod med PMG er med til at løfte klubben økonomisk.
Jeg tror, at PC´s amerikanske partnere, er godt træt af ham og har bedt ham sikre, at der også bliver tilført lokale midler.(Men jeg ved det ikke).
Hvis PMG skal redde sin investering i Ostende skal PMG investere yderligere 60 millioner kroner.
Al den fiasko, som PMG har skabt i deres klubber begynder nu at koste dem meget dyrt og jeg tror det er sandsynligt, at PC´s partnere i PMG nu kræver, at lokale penge også deltager.
PC er en farlig mand at have inde for døren, du kan ikke regne med hvad han lover og siger.