Problemet er vel lidt, at EfB er midt inde i en by
Meget lidt i min bog - faktisk ser jeg det som en stor fordel med bynær placering.
Det er selvfølgelig ikke ligesom i Herning, hvor man kan komme hurtigt væk - det er jo en generel (og vel eneste...;-) fordel ved den by, men det kan da også noget, at en hel midtby kan gå ud til stadion og dingle hjem.
Og hvad er det lige, der skal udvides? Der er vel plads nok rundt om, hvis man skal opgradere til nogle flere kunstgræs/hybridbaner eller hvad? Nu er det jo heller ikke en ejendomsudvikler, men en dygtig klubudvikler, vi har mest brug for...
Rene pokaler skinner bare flottere.
Next season - måske også med Justice for 115...