Snak

Mere indhold efter annoncen
Problemet er vel lidt, at EfB er midt inde i en by

Meget lidt i min bog - faktisk ser jeg det som en stor fordel med bynær placering.
Det er selvfølgelig ikke ligesom i Herning, hvor man kan komme hurtigt væk - det er jo en generel (og vel eneste...;-) fordel ved den by, men det kan da også noget, at en hel midtby kan gå ud til stadion og dingle hjem.

Og hvad er det lige, der skal udvides? Der er vel plads nok rundt om, hvis man skal opgradere til nogle flere kunstgræs/hybridbaner eller hvad? Nu er det jo heller ikke en ejendomsudvikler, men en dygtig klubudvikler, vi har mest brug for...
Rene pokaler skinner bare flottere. Next season - måske også med Justice for 115...
Kloptimist. Jeg er enig ang. Herning delen ;)

. Og hvad er det lige, der skal udvides? Der er vel plads nok rundt om, hvis man skal opgradere til nogle flere kunstgræs/hybridbaner eller hvad? Nu er det jo heller ikke en ejendomsudvikler, men en dygtig klubudvikler, vi har mest brug for


Hvis man på sigt vil udvide / udvikle. Hvor skal nye baner så være henne ?

Og ja enig ! Det er slet ikke det vigtige pt.
Der har da mig bekendt været baner nok hidtil - også til at drive Superliga-klub.

Hvis vi skal have parkering og heliport til CL-bold en dag, så løser vi nok det…😉
Rene pokaler skinner bare flottere. Next season - måske også med Justice for 115...
Stilheden er alarmerende
Vestjyde, der er håbløst forelsket i EfB og Arsenal
Elbæk
Stilheden er alarmerende

JV kunne godt følge op på OBs artikel. De kunne da godt spørge formanden hvad der sker?
Hvis han ikke vil sige noget, er det jo også en historie.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Off topic,
Hvad blev der egentlig af Adriano’s søn var han ikke på vej til EfB på et tidspunkt?
Var det inden PMG trak proppen ud af den i forvejen synkende skude? Jeg kan ikke huske det.
Han besøgte os vist igen i marts, men han fylder først 18 til juni, så der går noget tid før vi kan skrive kontrakt med ham.
Stille Stille Stille på gangene …

Lidt tidsfordriv:

1. Scenario
Had skal der til/ Er det muligt
At en klub udefra køber hele biksen ??
( kan en dansk klub købe EfB ? )
Altså ALT !!!
De lokale og PMG - ALT
Og hvad er prisen ?
( det går jo godt sportsligt— det MÅ repr en værdi/ fremtid )

2. Scenario
EfB konkurs.
Er alle spillerne så fri af kontrakter ?
Personale ? Stadig spille på Blue W ?
Kan EfB så købes ? Pris ?

Der må da være nogen der kan investere bedre end dem der er nu.
Olie, vindmøller, pensionkas, Holding … list goes on

Spørg FCK.

SÅ er der vist lidt at tænke på ….

EfB udgave 2028


Hvad skal klubben helt præcist spørge FCK om??

"Hej kunne i tænke jer at redde vores røv?"

Så tror jeg da, at man pænt bliver fortalt man kan sejle i egen sø..

Desuden, er der strenge regler for flereklub ejerskab i Danmark og de danske rækker

https://bold.dk/fodbold/nyheder/stort-regelsaet-vedtaget-for-klub-ejerskifter-i-dk
Vestjyde, der er håbløst forelsket i EfB og Arsenal
EfB1978
1. Scenario
Had skal der til/ Er det muligt
At en klub udefra køber hele biksen ??
( kan en dansk klub købe EfB ? )
Altså ALT !!!
De lokale og PMG - ALT
Og hvad er prisen ?
( det går jo godt sportsligt— det MÅ repr en værdi/ fremtid )

En klub, må ikke eje en anden klub, men de samme ejere må gerne eje flere klubbber. det bliver dog hurtigt meget teknisk, da UEFA har et regelsæt.

Omkring prisen, så tror jeg teknisk set godt, at man lige nu, kan købe EfB for 25-30 millioner kroner. Man skal dog nok lægge det dobbelte, for at holde kluben kørende to-tre år. Det er driften der er dyr. Jeg tvivler dog på, at de lokale vil lade nogen købe mere end 65%, da det sikrer de lokale indflydelse.
2. Scenario
EfB konkurs.
Er alle spillerne så fri af kontrakter ?
Personale ? Stadig spille på Blue W ?
Kan EfB så købes ? Pris ?

Hvis EfB går konkurs, så fritstilles alle ansatte og EfB tvangsnedrykkes som minimum til Danmarksserien. Her er det ikke tilladt , at have kontraktspillere, så holdet vil blive administreret af EfB amatør, som i tilfælde af konkurs, får licensen tilbage.

Rykker EfB op i 3.divission, så må der igen skrive kontrakter. Så opretter man et nyt selskab, enten A/S eller APS, og det kan gøre for småpenge.
Annonce