Ja, der var f.eks. nogle rigtige gode spørgsmål og tilhørende svar om, hvad Simpson skal bygge på for at komme i startopstillingen, hvilket gav mening.
Det lyder ikke til, at Lungi tager det som en selvfølge, at han skal være træner hvis/når, vi rykker op -- det afhænger selvfølgelig også af baglandet, som jeg bestemt håber der kommer styr på, nu hvor vi har et sammenspillet hold med potentiale.