Kvindeholdet bliver (formodentlig) en realitet den 18. December.
EfB har haft meget andet at se til de sidste.... lad os bare sige mange år, men derfor burde dette stadig have været gjort for lang tid siden.
https://jv.dk/esbjerg/nu-skal-et-nyt-hold-hedde-efb-og-spille-i-blaa-og-hvide-striber-paa-blue-water-arena-den-sorte-plet-paa-fodboldlandkortet-skal-vaek?fbclid=IwAR18VZUf1I4JLack1_Y8F64LXF2zlWuB2_POfNuIr0NUBMRrGaahaDH5O7g
EfB har haft meget andet at se til de sidste.... lad os bare sige mange år, men derfor burde dette stadig have været gjort for lang tid siden.
https://jv.dk/esbjerg/nu-skal-et-nyt-hold-hedde-efb-og-spille-i-blaa-og-hvide-striber-paa-blue-water-arena-den-sorte-plet-paa-fodboldlandkortet-skal-vaek?fbclid=IwAR18VZUf1I4JLack1_Y8F64LXF2zlWuB2_POfNuIr0NUBMRrGaahaDH5O7g
EfB 1924