Et salg til en udenforstående investor er totalt usandsynligt.
Eller også er det blevet mere sandsynligt nu, hvor amerikanermaskerne er faldet.
Man har jo lov at håbe på mirakler i denne tid...
Når nu amerikanerne
tilsyneladende er ude af spillet, og de lokale
tilsyneladende ikke kan samle kapital/enighed nok, så kan man jo argumentere for, at der er mere ren røv at trutte i for eventuelle udenforstående, der måtte være interesserede i et stk. godt brugt fodboldklub.
Men mon ikke, der nu kommer en halvforkølet lokal løsning med lidt flotte ord om lokale interesser og de helt rigtige lokale kompetencer, og så er vi lige vidt lige om lidt...
Amerikanerne ligner jo skurkene her, men vi skal også huske at spørge kritisk ind til, hvad/om den lokale gruppe havde sikret sig af bund under planen.