Er der nogen som ved, om der er likviditet til lønninger og Askat for december måned i EFBs pengekasse??
Snak
ons 20. dec 2023
Pas
Finte er/var en legende, han var stoppet, da jeg oprettede en profil her, men jeg læste altid hans indlæg – de var måske ikke altid spot-on, men altid underholdende og med x-factor.
Finte er/var en legende, han var stoppet, da jeg oprettede en profil her, men jeg læste altid hans indlæg – de var måske ikke altid spot-on, men altid underholdende og med x-factor.
ons 20. dec 2023
Uanset hvad der sker, så vil jeg altid være taknemlig for Esbjerg fB, klubben der i en meget tidlig alder hos mig, gjorde et tydeligt indtryk.
Jeg husker stadig, da min far til min fødselsdag, kom hjem med trøje til mig.
Min mor, der tog med til kampene for min skyld, for at jeg kunne få oplevelsen.
Pokal finalen i 2013 med min far🏆
Esbjerg fB vil altid være en kæmpe del af mit liv.
Forza 1924
Jeg husker stadig, da min far til min fødselsdag, kom hjem med trøje til mig.
Min mor, der tog med til kampene for min skyld, for at jeg kunne få oplevelsen.
Pokal finalen i 2013 med min far🏆
Esbjerg fB vil altid være en kæmpe del af mit liv.
Forza 1924
Vestjyde, der er håbløst forelsket i EfB og Arsenal
Redigerettors 21. dec 2023
EAF havde faktisk nogle fine indlæg til tider, men han valgte, at stå last og brast med Hyballa og PMG.
Jeg tror han forsvandt, da han til sidst godt kunne se at det var et håbløst forsvar.
Jeg vil huske ham for ordet snefnug, som var hans beskrivelse, af de spillere, det ikke kunne tåle en sherifstjerne, eller to.
Jeg tror han forsvandt, da han til sidst godt kunne se at det var et håbløst forsvar.
Jeg vil huske ham for ordet snefnug, som var hans beskrivelse, af de spillere, det ikke kunne tåle en sherifstjerne, eller to.
tors 21. dec 2023
Jeg tror EaF blev så frustreret over at diskutere med alle, at han skred ....
Han fandt ud af, at FC Midtjylland var vejen frem, og er nu kæmpe fan af dem.
Y. N. W. A. -
#JFT97
tors 21. dec 2023
Virkelig? Det overrasker mig, EfB og FCM er som olie og vand.
Philip Billing får stor ros i England for sin indsats for at redde en modspiller, der kollapsede under en kamp: https://jv.dk/efb/esbjerg-knaegt-storroses-for-sin-reaktion-da-tragedien-ramte-paa-banen-luton-anfoerer-udskrevet-efter-sit-kollaps?e_id_s=7231279f9f4c50b1ae49ec4cab7a1b643d64cff4e7e5647a6da94e1a247ff483&utm_source=Responsys&utm_medium=email&utm_campaign=Redaktion_Daily_Newsletter_JV_EFB&e_id_m=
Philip Billing får stor ros i England for sin indsats for at redde en modspiller, der kollapsede under en kamp: https://jv.dk/efb/esbjerg-knaegt-storroses-for-sin-reaktion-da-tragedien-ramte-paa-banen-luton-anfoerer-udskrevet-efter-sit-kollaps?e_id_s=7231279f9f4c50b1ae49ec4cab7a1b643d64cff4e7e5647a6da94e1a247ff483&utm_source=Responsys&utm_medium=email&utm_campaign=Redaktion_Daily_Newsletter_JV_EFB&e_id_m=
tors 21. dec 2023
To gennemgående meninger om EfB har de sidste par år haft travlt med at fremføre deres synspunkter mod den anden part.
Den ene part mener at det gamle EfB har spillet fallit og at der skulle nye boller på suppen. Den anden part har omvendt ikke haft meget til overs for de nye amerikanske ejeres resultater.
Set lidt i bakspejlet har klubben aldrig befundet sig i en dårligere situation end nu under PMG. To sæsoner i 2. division er sportsligt det dårligste i EfB’s professionelle karriere. En hovedaktionær, der har splittet bestyrelse, sponsorer og tilskuere i to lejre, der ikke kan arbejde sammen, er i sig selv en selvmordsmission. En økonomi der aldrig som i aldrig har været tættere på konkurs - på trods af løfterne om, at de lokale ikke mere skulle have penge op af lommen hvert år - det skulle de medfølgende (nu spildte) 30 millioner fra Claus Sørensen garantere. Hele katastrofen omkring Hyballa taler sit eget sprog sammen med de overrevne kontrakter (penge hældt direkte i kloaken).
Alt sammen fordi den gamle ledelse var så håbløs - var den nu det ?
Bestyrelsen var da enige, havde styr på sponsorer og fans, bevares man ville gerne have flere af begge slags, men økonomien var vanskelig. Men i det mindste var man ikke i krig med alle og var på randen af konkurs. Tidligere så det sort ud, men i det mindste ikke håbløst ud. Nu er det en katastrofe.
Den ene part mener at det gamle EfB har spillet fallit og at der skulle nye boller på suppen. Den anden part har omvendt ikke haft meget til overs for de nye amerikanske ejeres resultater.
Set lidt i bakspejlet har klubben aldrig befundet sig i en dårligere situation end nu under PMG. To sæsoner i 2. division er sportsligt det dårligste i EfB’s professionelle karriere. En hovedaktionær, der har splittet bestyrelse, sponsorer og tilskuere i to lejre, der ikke kan arbejde sammen, er i sig selv en selvmordsmission. En økonomi der aldrig som i aldrig har været tættere på konkurs - på trods af løfterne om, at de lokale ikke mere skulle have penge op af lommen hvert år - det skulle de medfølgende (nu spildte) 30 millioner fra Claus Sørensen garantere. Hele katastrofen omkring Hyballa taler sit eget sprog sammen med de overrevne kontrakter (penge hældt direkte i kloaken).
Alt sammen fordi den gamle ledelse var så håbløs - var den nu det ?
Bestyrelsen var da enige, havde styr på sponsorer og fans, bevares man ville gerne have flere af begge slags, men økonomien var vanskelig. Men i det mindste var man ikke i krig med alle og var på randen af konkurs. Tidligere så det sort ud, men i det mindste ikke håbløst ud. Nu er det en katastrofe.