Madsen
Hvorfor har du så travlt med at frikende de lokale?
Det er for eksempel ikke PMGs skyld, at akademiet ikke rigtigt fungerer. Der var heller aldrig rigtigt styr på økonomien, før PMG overtog. Har de helt glemt det?
Det er en meget voldsom beskyldning. Mon ikke snarer den tomme kasse skyldes, at det er utroligt dyrt, at køre med et Superliga-setup i anden division? Havde PMG vitterligt tømt kassen, så har de danske bestyrelsesmedlemmer Guldager og Copsø da et forklaringsproblem, for så er der sket en ulovlig handling, uden at de her reageret.
Jeg har læst at nogen mener at EfB aldrig var kommet så langt ud som nu hvis det ikke var fordi den gamle bestyrelse havde kørt EfB så langt ud. Kan vi ikke blive enige om at ulykkerne lige nu er nuværende ledelses værk. Dem ALLE SAMMEN. Der fulgte 30 mio med fra Claus Sørensen for at PMG kunne starte på en frisk. PMG fik frie tøjler ( på grund af de mange - nu tomme - løfter).
ALT - lige fra Hyballa til nu er PMG’s værk alene. Den tidligere EfB-bestyrelse kan ikke klandres herfor. Det eneste man kan henføre til dem, er deres vedholdende pres på at få PMG til at leve op til deres afgivne løfter - og ros herfra til det.
PMG skal ud på røv og albuer. De har tømt kassen som selskabstømmere har for vane. Ind med en lokal bestyrelse, så må vi se hvor langt det rækker. Jeg er sikker på at der er mange frafaldne fans og sponsorer, der kun venter på een ting. Farvel til PMG.
Hvorfor har du så travlt med at frikende de lokale?
Det er for eksempel ikke PMGs skyld, at akademiet ikke rigtigt fungerer. Der var heller aldrig rigtigt styr på økonomien, før PMG overtog. Har de helt glemt det?
PMG skal ud på røv og albuer. De har tømt kassen som selskabstømmere har for vane.
Det er en meget voldsom beskyldning. Mon ikke snarer den tomme kasse skyldes, at det er utroligt dyrt, at køre med et Superliga-setup i anden division? Havde PMG vitterligt tømt kassen, så har de danske bestyrelsesmedlemmer Guldager og Copsø da et forklaringsproblem, for så er der sket en ulovlig handling, uden at de her reageret.