Jeg vil gerne lige slå fast, at jeg på ingen måde, er PMG fan, og jeg ser gerne de skrider hurtigst muligt.
Der er bare som om, at folk her midt i elendigheden, glemmer hvorfor PMG i første omgang kom.
De kom fordi, der ikke var flere lokale, der ville blive ved med at smide millioner af kroner efter EfB.
Lige meget om det bliver PMG, eller de lokale, så kommer EfB til at køre med et kæmpe underskud, selvom det skulle hedde første division næste år.
EfB har brug for, at der kommer nye kræfter ind, så klubben kan gøres rentabel.
Der er bare som om, at folk her midt i elendigheden, glemmer hvorfor PMG i første omgang kom.
De kom fordi, der ikke var flere lokale, der ville blive ved med at smide millioner af kroner efter EfB.
Lige meget om det bliver PMG, eller de lokale, så kommer EfB til at køre med et kæmpe underskud, selvom det skulle hedde første division næste år.
EfB har brug for, at der kommer nye kræfter ind, så klubben kan gøres rentabel.