Ja, mon ikke man har travlt med at finde ud, hvordan og af hvem den sportslige kurs skal udstikkes i det daglige.
Det kunne jo også tænkes, at man i bestyrelsen også skal finde fælles fodslag.
Det er mig bekendt uklart, hvor lang en aftale, man har med Hammer, som jeg dog gerne ser fortsætte.
Så der kan være noget usikkerhed om den daglige drift og den sportslige udvikling eller begge dele.
Derudover kan der jo sagtens være betydelig økonomisk usikkerhed, som man skal tage højde for.
Det er bestemt ikke et let arbejde for bestyrelsen.
Lige pt. er det jo dog mest Con, Simpson og Maden der kan være tvivl om. Jeg antager, at Lukas forlader klubben. Ikke at han har gjort det dårligt.
Det kunne jo også tænkes, at man i bestyrelsen også skal finde fælles fodslag.
Det er mig bekendt uklart, hvor lang en aftale, man har med Hammer, som jeg dog gerne ser fortsætte.
Så der kan være noget usikkerhed om den daglige drift og den sportslige udvikling eller begge dele.
Derudover kan der jo sagtens være betydelig økonomisk usikkerhed, som man skal tage højde for.
Det er bestemt ikke et let arbejde for bestyrelsen.
Lige pt. er det jo dog mest Con, Simpson og Maden der kan være tvivl om. Jeg antager, at Lukas forlader klubben. Ikke at han har gjort det dårligt.