Det ærgrer mig, at det ikke er lavet flere forlængelser endnu.
Det er fakta at vi spiller 1. division næste sæson, trænerteamet er kendt for den kommende sæson, og det er 99% sikkert, at det bliver med lokalt ejerskab.
Altså må de mange manglende forlængelser skyldes spillernes større ambitioner eller hårde lønforhandlinger.
Uanset hvilken af de to årsager det skyldes, så tegner det for mig et billede af, at vi kommer nærmere at sige farvel til nogen, som klubben egentlig ikke vil af med.
Og jaja, jeg ved godt sæsonen ikke engang er slut endnu, men når flere står uden kontrakt efter sommerferien, så er det ikke ligefrem fordi vi har god tid.
Det er fakta at vi spiller 1. division næste sæson, trænerteamet er kendt for den kommende sæson, og det er 99% sikkert, at det bliver med lokalt ejerskab.
Altså må de mange manglende forlængelser skyldes spillernes større ambitioner eller hårde lønforhandlinger.
Uanset hvilken af de to årsager det skyldes, så tegner det for mig et billede af, at vi kommer nærmere at sige farvel til nogen, som klubben egentlig ikke vil af med.
Og jaja, jeg ved godt sæsonen ikke engang er slut endnu, men når flere står uden kontrakt efter sommerferien, så er det ikke ligefrem fordi vi har god tid.
Tidligere bruger hed Wuhaa.
1924.