4-3 med 10 minutter tilbage, AF er vist vågnet op, håber ikke det er for sent.
Snak
Redigeretfre 7. jun 2024
Alligevel ret vildt at AF taber og indkasserer fem mål i Gladsaxe.
De har også været lidt heldige i oprykningsspillet i flere andre kampe
Jeg tror i øvrigt vi taber i morgen, hvor vi intet har at spille for og stiller en anelse vingeskudt op
De har også været lidt heldige i oprykningsspillet i flere andre kampe
Jeg tror i øvrigt vi taber i morgen, hvor vi intet har at spille for og stiller en anelse vingeskudt op
Redigeretfre 7. jun 2024
Ja, det kan blive både fugl eller fisk for os, når vi kan spille frit, samme for Roskilde, de kan være forkrampede/overtændte/nervøse eller fokuserede/skarpe.
Bourhane spillede i øvrigt hele 2. halvleg for Comorerne i deres 2-1 nederlag på udebane til Madagaskar i VM-kvalen.
Bourhane spillede i øvrigt hele 2. halvleg for Comorerne i deres 2-1 nederlag på udebane til Madagaskar i VM-kvalen.
fre 7. jun 2024
Jeg tror godt vi kan vinde imorgen. Det er stærkt som Stagaard er trådt ind ved siden af Con. Som Troelsen spillede 6er så savnede jeg ikke Yasin B i sidste uge. Og sidst men ikke mindst så synes jeg at Elias og Lausens samarbejde ser forrygende ud. Jeg kan være lidt bekymret på vares back positioner med unge Malthe Boy og erfarne Jesper L på den anden back. Dejligt at vi har sikret os. Det må svært at være i Roskildes og Aarhus fremads sko…
fre 7. jun 2024
Uanset hvordan det går i morgen, så må det næsten blive noget af et drama mellem Roskilde og AF i sidste runde.
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
fre 7. jun 2024
NES stod bag holdet, der rykkede ned i 2011
Hvor er Ove P. i fortællingen? Han er vel ansvarsfri, fordi han stak halen mellem benene og løb væk?
Når han så ydermere - post mortem - har fodret dem, der ynder at kritisere, ja men så er han en helt! Ikke en overvejelse værd, at han måske har en interesse i at pynte på sit eftermæle, ligesom NF i øvrigt.
Ufatteligt, at man notorisk køber ind på det narrativ. Men selvfølgelig, når det er i sync med ens egen yndlings-fortælling om nepotisme, uvilje til forandring, indspisthed o.s.v., ja så...
Og ja, Ove P. bidrog med meget godt, og han fejlede.
Og ja, den unævnelige bidrog med godt og fejlede.
Og verden er ikke sort-hvid.
Efb, Standard Liège, Werder Bremen, Spurs, FC Metz
Landshold: België/Belgique/Belgien
fre 7. jun 2024
Hvad tænker I andre om Lukas From? Er det en spiller EfB bør kigge nærmere på?
Over 100 kampe i 2. Division, men ikke rigtig nogen erfaring i lagene over. Han er tilgengæld "kun" 25, så stadig okay ung, og så har han udløb her til sommer.
I denne sæson har han kreeret 13 mål og 2 assist i 28 kampe.
Over 100 kampe i 2. Division, men ikke rigtig nogen erfaring i lagene over. Han er tilgengæld "kun" 25, så stadig okay ung, og så har han udløb her til sommer.
I denne sæson har han kreeret 13 mål og 2 assist i 28 kampe.
Tidligere bruger hed Wuhaa.
1924.
fre 7. jun 2024
Hvis du havde spurgt for er halvt år siden, så synes jeg, det havde været en oplagt tilgang, men nu er jeg mere i tvivl og synes, han måske mangler det sidste, før han for alvor bliver interessant.
Selvom han har scoret et par mål mod os, har Montano haft helt styr på ham. Kunne godt tænke mig en lidt hurtigere og mere driblestærk kanttype fx a la Mathias Kubel, som jo også spiller i fremad men åbenbart har døjet med mange skader i år (og som derfor ikke er aktuel tænker jeg)
Et fuldtidssetup kunne også gøre From endnu skarpere, så jeg tænker, han er et emne.
Selvom han har scoret et par mål mod os, har Montano haft helt styr på ham. Kunne godt tænke mig en lidt hurtigere og mere driblestærk kanttype fx a la Mathias Kubel, som jo også spiller i fremad men åbenbart har døjet med mange skader i år (og som derfor ikke er aktuel tænker jeg)
Et fuldtidssetup kunne også gøre From endnu skarpere, så jeg tænker, han er et emne.
fre 7. jun 2024
Bode
Sjovt nok har Ove Pedersen og Niels Frederiksen haft stor succes, efter de forlod EfB, men fælles for dem begge er, at de også er fortid i EfB.
Nu skal der skabes et nyt EfB, og det eneste folk i stilhed drømmer om, er at man ikke fortsætter med de gamle travere.
Hvor er Ove P. i fortællingen? Han er vel ansvarsfri, fordi han stak halen mellem benene og løb væk?
Når han så ydermere - post mortem - har fodret dem, der ynder at kritisere, ja men så er han en helt! Ikke en overvejelse værd, at han måske har en interesse i at pynte på sit eftermæle, ligesom NF i øvrigt.
Ufatteligt, at man notorisk køber ind på det narrativ.
Sjovt nok har Ove Pedersen og Niels Frederiksen haft stor succes, efter de forlod EfB, men fælles for dem begge er, at de også er fortid i EfB.
Nu skal der skabes et nyt EfB, og det eneste folk i stilhed drømmer om, er at man ikke fortsætter med de gamle travere.
fre 7. jun 2024
Hvad tænker I andre om Lukas From? Er det en spiller EfB bør kigge nærmere på?
Har igennem hele sæsonen haft et håb om at Aarhus Fremad ville undgå oprykning lige netop for at EFB kan gå på rov i deres trup. Som du påpeger syntes jeg Lukas From kunne være en rigtig fin signing, taget i betragtning at han ville komme på en fri transfer. Derudover har de også en lejesvend fra fredericia som ligeledes har udløb. Han hedder vist nok singh, og syntes han kunne være en fin signing udfra det jeg har set af ham. Det ligefør et nederlag mod Roskilde ville være perfekt, ihvertfald fra mit vedkommende.