@Bode
Hvad har Ove P med dette at gøre? Der er da ingen der taler om at bringe ham tilbage til EFB.
Det skal vel ikke være en kvalificerende faktor for NES at Ove P også lavede fejl!!
Jeg håber virkelig ikke at din pointe er, at vi er nødt til at ansætte NES fordi han ikke er den aller ringeste, men blot den næst eller tredje ringeste.
Hvad har Ove P med dette at gøre? Der er da ingen der taler om at bringe ham tilbage til EFB.
Det skal vel ikke være en kvalificerende faktor for NES at Ove P også lavede fejl!!
Jeg håber virkelig ikke at din pointe er, at vi er nødt til at ansætte NES fordi han ikke er den aller ringeste, men blot den næst eller tredje ringeste.