Snak

Mere indhold efter annoncen
JV melder i deres livedækning at både Emil og Montano er skadet til dagenskamp
Jeg stempler ud af debatten, hvilket vel er et passende tidspunkt her kort efter kampstart i Roskilde. Håber, at de har bedre vejr, end vi har her tæt på Vadehavet.
Og bare for en ordens skyld, jeg er ikke NES, og jeg kender ham ikke. Jeg har faktisk aldrig talt med ham. Men gennem tredjemand har ja da modtaget hans anerkendelse af, at jeg tilbage i 2006 begik et læserindlæg til Tipsbladet, hvor jeg fremførte et defensorat for en angivelig mådeholden EfB-indsats mod Brøndby. Der blev vist spekuleret i, om vi havde fokus på pokalfinalen.
Og en afskedssalut i forhold til NES, ja men så står det for mig som et stort øjeblik (blandt mange i EfB-kontekst), da han med et drømmehug scorede til 3-0 mod Herlev i 1994 i silende regnvejr for øjnene af 121 tilskuere, mig inclusive. .
Efb, Standard Liège, Werder Bremen, Spurs, FC Metz Landshold: België/Belgique/Belgien
Det er altid svært, at spille mod et hold, som har alt at spille for, når man selv ikke har det.
Men jeg syntes, modsat kommentatoren, at vi vi ikke markerer godt nok i vores forsvar.
Vores midtbane vinder heller ikke nok bolde.

Nå, mon ikke vi kommer i gang nu her efter 30 min. ?
Sådan, Elias Sørensen – flot indlæg af Malthe K

Håber ikke Elias smutter
Strunck!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Så er vi i gang 😀
Sgu da ret stærkt, hvis vi i sådan en kamp kan vinde uden fire startere
Gadegaard vokser i kassen
Af en eller anden grund spiller Maden meget bedre, når Bourhane ikke er med – eller er det forkert set?
Hmmm. Synes Maden spiller udmærket. Håber vi forlænger med ham. Tror han vil vokse næste sæson.

Men jeg forstår virkelig ikke der bliver skiftet så sent ud. Vi her virkelig mulighed for at give flere spillere chancen…
Annonce