JV melder i deres livedækning at både Emil og Montano er skadet til dagenskamp
Snak
lør 8. jun 2024
Jeg stempler ud af debatten, hvilket vel er et passende tidspunkt her kort efter kampstart i Roskilde. Håber, at de har bedre vejr, end vi har her tæt på Vadehavet.
Og bare for en ordens skyld, jeg er ikke NES, og jeg kender ham ikke. Jeg har faktisk aldrig talt med ham. Men gennem tredjemand har ja da modtaget hans anerkendelse af, at jeg tilbage i 2006 begik et læserindlæg til Tipsbladet, hvor jeg fremførte et defensorat for en angivelig mådeholden EfB-indsats mod Brøndby. Der blev vist spekuleret i, om vi havde fokus på pokalfinalen.
Og en afskedssalut i forhold til NES, ja men så står det for mig som et stort øjeblik (blandt mange i EfB-kontekst), da han med et drømmehug scorede til 3-0 mod Herlev i 1994 i silende regnvejr for øjnene af 121 tilskuere, mig inclusive. .
Og bare for en ordens skyld, jeg er ikke NES, og jeg kender ham ikke. Jeg har faktisk aldrig talt med ham. Men gennem tredjemand har ja da modtaget hans anerkendelse af, at jeg tilbage i 2006 begik et læserindlæg til Tipsbladet, hvor jeg fremførte et defensorat for en angivelig mådeholden EfB-indsats mod Brøndby. Der blev vist spekuleret i, om vi havde fokus på pokalfinalen.
Og en afskedssalut i forhold til NES, ja men så står det for mig som et stort øjeblik (blandt mange i EfB-kontekst), da han med et drømmehug scorede til 3-0 mod Herlev i 1994 i silende regnvejr for øjnene af 121 tilskuere, mig inclusive. .
Efb, Standard Liège, Werder Bremen, Spurs, FC Metz
Landshold: België/Belgique/Belgien
lør 8. jun 2024
Det er altid svært, at spille mod et hold, som har alt at spille for, når man selv ikke har det.
Men jeg syntes, modsat kommentatoren, at vi vi ikke markerer godt nok i vores forsvar.
Vores midtbane vinder heller ikke nok bolde.
Nå, mon ikke vi kommer i gang nu her efter 30 min. ?
Men jeg syntes, modsat kommentatoren, at vi vi ikke markerer godt nok i vores forsvar.
Vores midtbane vinder heller ikke nok bolde.
Nå, mon ikke vi kommer i gang nu her efter 30 min. ?
lør 8. jun 2024
Af en eller anden grund spiller Maden meget bedre, når Bourhane ikke er med – eller er det forkert set?