Knægt har hørt det hele fordi han enten er NES eller Ole Bruun
Snak
søn 9. jun 2024
Den eneste grund til at folk hører hans podcast, er fordi han er den eneste der laver noget om EfB ( undtagen 6pointer, som ofte har EfB content med) Hvis der sad nogle derude, som havde smag for at lave podcast omhandlende EfB, ville de snildt udkonkurrere Ole Bruun. I øvrigt komisk, at han bruger sang fra de selvsamme fans han elsker at revse, i hans intro.. Han er og bliver en freak.
Geezers need excitement.
søn 9. jun 2024
Du rammer spot on her @lakridsen..
Nå.. sæsonrekord på lørdag?
Sidste år mod b93 var vi godt 7000 på stadion, hvor mange bliver vi på lørdag?
Nå.. sæsonrekord på lørdag?
Sidste år mod b93 var vi godt 7000 på stadion, hvor mange bliver vi på lørdag?
søn 9. jun 2024
Bold2457894
Klubben skriver jo selv, at de forventer mange, så tænker da ikke det er det normal antal de henviser til her ;-)
Klubben skriver jo selv, at de forventer mange, så tænker da ikke det er det normal antal de henviser til her ;-)
søn 9. jun 2024
Ikke en ligegyldig kamp, det er vores sidste kamp i 2. Division i forhåbenligt rigtig mange år.
man 10. jun 2024
Vi finder vel ud af på lørdag, hvem der forlader klubben på en fri..
De plejer jo og sige tak for denne gang, til dem som de ikke forlænger med
De plejer jo og sige tak for denne gang, til dem som de ikke forlænger med
man 10. jun 2024
Vi finder vel ud af på lørdag, hvem der forlader klubben på en fri..
De plejer jo og sige tak for denne gang, til dem som de ikke forlænger med
Det er en rigtig god pointe.
Der kan selvfølgelig være dem, som vi forventer at forlænge, men hvor det ikke lykkes i sidste ende, så der kan komme flere.
Hvis vi kan nøjes med at miste Lauridsen, Bytyqi og Johnsson, så syntes jeg vi har været heldige.
Tidligere bruger hed Wuhaa.
1924.