Snak

Mere indhold efter annoncen
Knægt har hørt det hele fordi han enten er NES eller Ole Bruun
Den eneste grund til at folk hører hans podcast, er fordi han er den eneste der laver noget om EfB ( undtagen 6pointer, som ofte har EfB content med) Hvis der sad nogle derude, som havde smag for at lave podcast omhandlende EfB, ville de snildt udkonkurrere Ole Bruun. I øvrigt komisk, at han bruger sang fra de selvsamme fans han elsker at revse, i hans intro.. Han er og bliver en freak.
Geezers need excitement.
Du rammer spot on her @lakridsen..


Nå.. sæsonrekord på lørdag?
Sidste år mod b93 var vi godt 7000 på stadion, hvor mange bliver vi på lørdag?
Jeg gætter på 5500 og vi vinder 4-0!
Jeg tænker max 3000 til en lidt ligegyldig sommerkamp.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Bold2457894

Klubben skriver jo selv, at de forventer mange, så tænker da ikke det er det normal antal de henviser til her ;-)
Ikke en ligegyldig kamp, det er vores sidste kamp i 2. Division i forhåbenligt rigtig mange år.
Den kamp kan være sidste kamp med amerikansk indblanding Esbjerg.
Vi finder vel ud af på lørdag, hvem der forlader klubben på en fri..

De plejer jo og sige tak for denne gang, til dem som de ikke forlænger med
Vi finder vel ud af på lørdag, hvem der forlader klubben på en fri..

De plejer jo og sige tak for denne gang, til dem som de ikke forlænger med


Det er en rigtig god pointe.
Der kan selvfølgelig være dem, som vi forventer at forlænge, men hvor det ikke lykkes i sidste ende, så der kan komme flere.

Hvis vi kan nøjes med at miste Lauridsen, Bytyqi og Johnsson, så syntes jeg vi har været heldige.
Tidligere bruger hed Wuhaa. 1924.
Annonce