Lauridsen og Bytyqi har jo ikke udløb, så i den forstand vil vi være heldige, hvis vi kan komme af med dem ja :-)
Det kan dog vise sig vanskeligt - jeg tror ikke de kan få tilsvarende kontrakter andetsteds.
Det kan dog vise sig vanskeligt - jeg tror ikke de kan få tilsvarende kontrakter andetsteds.