Snak

Mere indhold efter annoncen
Lauridsen og Bytyqi har jo ikke udløb, så i den forstand vil vi være heldige, hvis vi kan komme af med dem ja :-)

Det kan dog vise sig vanskeligt - jeg tror ikke de kan få tilsvarende kontrakter andetsteds.
Tavsheden tyder enten på kaos eller fuld kontrol. Er Styregruppen på ukendt vand og blevet overrasket .Det kunne se ud til at JV indblanding i 5 .bestyrelse medlem og ansættelse af fodbold kyndig menneske har fået formanden til at blive tavs. Uhyggeligt eller genial. Hvad tror i ?
.
Tror ikke det er nævnt her, men der er lige udkommet en bog om det at være et ungt talent i EfB - "Drenge græder ikke" af Carl Christian Okking - findes på fx Mofibo. Jeg kan anbefale bog, der viser bagsiden af talentudvikling og nok ikke er Esbjerg-specifik. Carl Christian var på EFBs akademi i 2017-2019 og ja, han er barnebarn af Jens Okking.

Lidt mere om bogen: https://bogmarkedet.dk/anmeldelser/anmeldelse-drenge-graeder-ikke-af-carl-christian-okking/
Tak for boghenvisningen!
Hvordan har jv blandet sig i bestyrelsens arbejde?
Tror ikke det er nævnt her, men der er lige udkommet en bog om det at være et ungt talent i EfB - "Drenge græder ikke" af Carl Christian Okking - findes på fx Mofibo. Jeg kan anbefale bog, der viser bagsiden af talentudvikling og nok ikke er Esbjerg-specifik. Carl Christian var på EFBs akademi i 2017-2019 og ja, han er barnebarn af Jens Okking.

Lidt mere om bogen: https://bogmarkedet.dk/anmeldelser/anmeldelse-drenge-graeder-ikke-af-carl-christian-okking/


Spændende. Og skræmmende på samme tid .
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Der var en eller anden herinde, der efterlyste at klubben gjorde noget mere for at få folk på stadion lørdag..

Claus Sørensen giver gratis billetter ud til kampen :-)
Fint initiativ, lad os få fyldt BWA!

Det ville imo være rettidig omhu med en udmelding fra bestyrelsen i den her uge, det behøver ikke være det helt vilde, bare et par ord om status og hvilken retning, man vil gå.
Lauridsen og Bytyqi har jo ikke udløb, så i den forstand vil vi være heldige, hvis vi kan komme af med dem ja :-)

Det kan dog vise sig vanskeligt - jeg tror ikke de kan få tilsvarende kontrakter andetsteds.


Det er jeg fuldt bevidst om, men hvis ikke Lauridsen vil se resten af sin karriere glide ud i sandet, så skal han gøre sit gældende et andet sted. Det samme kan vel siges om Bytiqi, som faktisk ver en spændende spiller før han kom til EfB.

Derfor kan jeg forestille mig, at de løses af deres kontrakt efter gensidig ønske.
Tidligere bruger hed Wuhaa. 1924.
Det afhænger nok ret meget af, hvilken kontrakt de har - er den præstationsbetinget, så er det muligt - ellers tror jeg ikke, det vil være interessant for Jesper at skifte.

Bor han ikke i Esbjerg? Hvor skulle han kunne få en sportslig og økonomisk attraktiv kontrakt? Med mindre det er sådan noget Saudi-halløj, vi taler.

Bytyqi bør søge nye græsgange. Han har ikke grebet chancen og har haft et ret mislykket ophold.
Hvemsagdedet, man skulle næsten tro der sad en fra Claus Sørensen gruppen og læste med, haha…
Annonce