@womble
Jeg er meget enig med dig i, at ligaer med 16 hold vil være bedre end nuværende format.
Man kunne så spille med 2 nedrykningspladser (15,16) og 1 play-off plads (14).
Omvendt viste SL bare i denne her sæson, at der var meget stor kvalitetsforskel fra Hvidovre og OB sammenlignet med top6.
Så kritikerne af en 16 holds liga vil påstå, at afstanden, målt på kvalitet, bliver for stor mellem top og bund med så mange hold.
Jeg er meget enig med dig i, at ligaer med 16 hold vil være bedre end nuværende format.
Man kunne så spille med 2 nedrykningspladser (15,16) og 1 play-off plads (14).
Omvendt viste SL bare i denne her sæson, at der var meget stor kvalitetsforskel fra Hvidovre og OB sammenlignet med top6.
Så kritikerne af en 16 holds liga vil påstå, at afstanden, målt på kvalitet, bliver for stor mellem top og bund med så mange hold.