Gode pointer i har :)
Jeg tror det allermest vigtige er at få en positiv stemning ind i klubben, holdet og fansene på den lange bane. En god stabil start på 1. division, og et hold der viser sammenhold, en ledelse der udviser rettidig omhu og frem for alt ro på de indre og ydre linjer - DET er vigtigt. Altafgørende.
Sker det, vil både sponsorer, investorer og fans samle sig om klubben i langt højere grad end nu.
Jeg er ret sikker på, at bestyrelsens indre målsætning er at "overleve med en fornuftig margen" i 1. div. Men hvis vi kommer godt fra land, ligger godt til, og der er den omtalte ro hele vejen rundt, er jeg heller ikke i tvivl om, at man i vinterpausen kan skifte målsætning og gå efter en oprykning, og dermed satse det der skal til. Hvis det syntes fornuftigt og realistisk.
Hvis og hvis og hvis :)
Tavsheden fra EfB lige nu er lammende. Men jeg tror det har meget at gøre med at man træder vande indtil PMG/Paul Conway er endegyldigt ude af klubben. De vil ikke indrømme det, men det påvirker beslutningsprocesserne langt mere end de vil indrømme.
Og jeg tilslutter mig koret om at vi mangler en uvildig, kritisk journalist, der tør stille de rigtige spørgsmål, og som ikke er alt for meget rodet ind i private relationer som Ole Bruun er. For han gør/tør det hvertfald ikke.
Jeg tror det allermest vigtige er at få en positiv stemning ind i klubben, holdet og fansene på den lange bane. En god stabil start på 1. division, og et hold der viser sammenhold, en ledelse der udviser rettidig omhu og frem for alt ro på de indre og ydre linjer - DET er vigtigt. Altafgørende.
Sker det, vil både sponsorer, investorer og fans samle sig om klubben i langt højere grad end nu.
Jeg er ret sikker på, at bestyrelsens indre målsætning er at "overleve med en fornuftig margen" i 1. div. Men hvis vi kommer godt fra land, ligger godt til, og der er den omtalte ro hele vejen rundt, er jeg heller ikke i tvivl om, at man i vinterpausen kan skifte målsætning og gå efter en oprykning, og dermed satse det der skal til. Hvis det syntes fornuftigt og realistisk.
Hvis og hvis og hvis :)
Tavsheden fra EfB lige nu er lammende. Men jeg tror det har meget at gøre med at man træder vande indtil PMG/Paul Conway er endegyldigt ude af klubben. De vil ikke indrømme det, men det påvirker beslutningsprocesserne langt mere end de vil indrømme.
Og jeg tilslutter mig koret om at vi mangler en uvildig, kritisk journalist, der tør stille de rigtige spørgsmål, og som ikke er alt for meget rodet ind i private relationer som Ole Bruun er. For han gør/tør det hvertfald ikke.