500.000 er da en masse penge at få ud af den blå luft når man spiller i 1.division og lige er gennemgået rekonstruktion fordi klubben var insolvent.
Det er 10% af hele Hillerøds budget som vi skal konkurrere med i næste sæson… fedt!
Det er 10% af hele Hillerøds budget som vi skal konkurrere med i næste sæson… fedt!