Ham må de gerne styre meget langt udenom. En bedrager, som er blevet afsløret for åben skærm, skal ikke have noget med EfB at gøre. Han må og skal være i bad standing ....
Det har da også undret mig, at styregruppen har samarbejdet med et menneske som har bygget sin formue op på at bedrage vores sundhedssystem. Mon ikke der kommer en straffesag ovenpå afsløringerne. (?).. De (firmaet) er vist blevet politianmeldt nu. Blev igår nervøs, om han havde fået foden indenfor i bestyrelsen. Det har han så heldigvis ikke.
Måske var jeg lidt morgengnaven. Det var ikke en angreb på dig eller OB.
Bare en konstatering af, at mange af dem, der bliver super rige i Danmark, de bliver rige blandt andet pga, at de har et lidt anderledes moralsk kompas.
Håber forøvrigt heller ikke, at Thomas Helt får noget med EfB, at gøre.
Jeg er måske ikke heeeelt enig med flere af jer. Jeg vil så absolut ikke have sådan en type ind i bestyrelsen, men for min skyld må han smide lige så mange kroner i klubkassen, som han har lyst til. Jeg ser ingen grund til at takke nej til penge, så længe der ikke afgives kontrol til de typer.
Ved det godt, intet herfra :). Man har hver sin holdning til tingene :). Sådan vil det sgu altid være. Sys bare den måde han har fået de penge på er klamt og kæmpe bedrag.