Det var hurtigt, hvemsagedet ;) Men ja, to gamle Ted-opfindelser stiller op for det hæderskronede Georgien
Snak
fre 14. jun 2024
Du har ret, Laffoe.
Vi har jo en rigtig Esbjerg dreng med.
Udover Budu er der også Otar Kakabadze.
Husker ham faktisk som én af de bedste i det forår vi rykkede ned.
Var det ikke ham der snød to AGF’ere med 2 gange tunneller?
Vi har jo en rigtig Esbjerg dreng med.
Udover Budu er der også Otar Kakabadze.
Husker ham faktisk som én af de bedste i det forår vi rykkede ned.
Var det ikke ham der snød to AGF’ere med 2 gange tunneller?
fre 14. jun 2024
Åh ja, havde helt glemt ham, super spiller, Ted havde en pointe med de georgiske spillere
Redigeretfre 14. jun 2024
En lille sjov betragtning. Ted havde fokus på at hente østeuropæiske spillere, da danske spillere krævede for meget i løn ift. det budget EfB havde.
Nu har vi igen et fokus på skandinaviske spillere.
Jeg er faktisk fan af, at EfB primært består af egne talenter, og dernæst danske og så skandinaviske spillere. Jeg syntes det kan noget godt.
redigering: Jeg har INTET mod udlændinge, hverken i et samfund eller i en fodboldklub. Det rammer mig blot i fodbold romantikken, når et hold består af fx udelukkende nationale spillere. Se Bilbao som et eksempel.
Nu har vi igen et fokus på skandinaviske spillere.
Jeg er faktisk fan af, at EfB primært består af egne talenter, og dernæst danske og så skandinaviske spillere. Jeg syntes det kan noget godt.
redigering: Jeg har INTET mod udlændinge, hverken i et samfund eller i en fodboldklub. Det rammer mig blot i fodbold romantikken, når et hold består af fx udelukkende nationale spillere. Se Bilbao som et eksempel.
Tidligere bruger hed Wuhaa.
1924.
fre 14. jun 2024
For mig er jeg ligeglad med hvad nationaliteten er på spillerne. Til en grænse. Synes ikke der skal hentes folk med andet pas end dansk , hvis der kan findes en dansker på samme niveau - gerne egen avl. Men ellers må spillerne komme fra whatever. Bare de er dedikeret for EfB
lør 15. jun 2024
Dansk pas ?
Hvad i alverden har det med sagen at gøre ?
Jeg behøver vel bare sige Berglund. Og så kan man selv fortsætte rækken af udenlandske helte for EfB.
Hvad i alverden har det med sagen at gøre ?
Jeg behøver vel bare sige Berglund. Og så kan man selv fortsætte rækken af udenlandske helte for EfB.
lør 15. jun 2024
Tænk på den udlænding med flest kampe for EfB. Lasha Parunashvili - hvem ville havet undværet ham?
Nej, udlændinge er der intet galt i.
Nej, udlændinge er der intet galt i.