Jeg vil da gætte på, at man har fået Benjamin Hvidt så billigt, at man ikke kunne sige nej til det. Læs: gratis med en lav løn.
Edit: Måske endda med en klausul, så man kan komme ud af kontrakten, hvis skadesproblemerne fortsætter.
Edit: Måske endda med en klausul, så man kan komme ud af kontrakten, hvis skadesproblemerne fortsætter.
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!