To kasser til Simpson – få så forlænget den kontrakt!
Målt på minutter pr. mål må han da være én af vores allerbedste.
Ved ikke rigtig, hvad jeg skal mene om signingen af Hvidt: han har helt sikkert kompetencer (han virker f.eks. til at være en indpisker), vi mangler, og mere end kvalitet nok til 1. division.
Bekymringerne omkring skadeshistorikken er dog relevante: er der nogen der ved noget mere om skaderne – hvornår var det og var det to relaterede skader (f.eks. begge omkring samme knæ) eller var han bare uheldig at få to større (ikke-relaterede) skader?
Målt på minutter pr. mål må han da være én af vores allerbedste.
Ved ikke rigtig, hvad jeg skal mene om signingen af Hvidt: han har helt sikkert kompetencer (han virker f.eks. til at være en indpisker), vi mangler, og mere end kvalitet nok til 1. division.
Bekymringerne omkring skadeshistorikken er dog relevante: er der nogen der ved noget mere om skaderne – hvornår var det og var det to relaterede skader (f.eks. begge omkring samme knæ) eller var han bare uheldig at få to større (ikke-relaterede) skader?