Skulle til at skrive det samme, som Dr. Hansen.
Snak
man 17. jun 2024
https://www.transfermarkt.com/elias-andersen/profil/spieler/929970
Elias Andersen står til og ha’ kontrakt udløb her om lidt
Elias Andersen står til og ha’ kontrakt udløb her om lidt
man 17. jun 2024
Jeg tænker, at Elias er vanskelig at bedømme, men jeg synes også han har set interessant ud, så hvis man kan lave en rimelig aftale på fx et år eller halvandet, så ville det da være fint.
man 17. jun 2024
Syntes et år eller halvandet vil være lidt uambitiøst fra klubbens side. Med en så ung gut, så burde 3 år til 4 år være mere passende i mine øjne. Ellers ender det jo med at han smutter på en fri transfer hvis/når han slår igennem. Og i det tilfælde er der ikke meget ved at udvikle spillere.
man 17. jun 2024
Stort tak til CS-gruppen – de har reddet os så mange gange efterhånden.
Lad os håbe, det er et løfte om lysere tider og så på en god start i 1. division mod OB.
Lad os håbe, det er et løfte om lysere tider og så på en god start i 1. division mod OB.
man 17. jun 2024
Gad vide hvad sådan et hovedsponsorat står i - man kunne jo godt have en formodning om, at det ligger til den gode side i forhold til den reelle markedspris - 5 mio. kr. årligt måske. Eller er det helt skævt?
Nogen der har indsigt i det?
Vi må håbe, at flere følger trop.
Nogen der har indsigt i det?
Vi må håbe, at flere følger trop.
tirs 18. jun 2024
Enten tror vi på Elias Andersen, og så er det 3 år som kontrakt.
Eller også tror vi ikke på ham, og så skal han ikke have kontrakt.
Jeg tror på ham, stik ham en kontrakt.
Baggrunden er at de korte kontrakten kun hjælper med at prøve ham af. Og hvis det så viser sig at han er god er han kontrakfri lige efter. Det er simpelthen dårlig fodbold købmandskab.
Eller også tror vi ikke på ham, og så skal han ikke have kontrakt.
Jeg tror på ham, stik ham en kontrakt.
Baggrunden er at de korte kontrakten kun hjælper med at prøve ham af. Og hvis det så viser sig at han er god er han kontrakfri lige efter. Det er simpelthen dårlig fodbold købmandskab.
Esbjerg og Stoke i hvert sit hjertekammer