👍
Snak
tirs 18. jun 2024
Har lige fået min EfB jubilæums vin ind af døren i dag. Kan faktisk rigtig godt lide det logo, jeg skal helst sikkert have en trøje med den på.
Men jeg kan ikke undgå at tænke hvad nu hvis... kan huske jeg drømte om superliga og mulig Europa i vores jubilæums år. Men nå... En retur til 1. division skal også nok blive mindeværdigt.
Lad det være året, hvor EfB genrejses for bestandigt, og bliver startskuddet til en ny æra, hvor EfB er en del af den absolutte top i dansk fodbold.
Men jeg kan ikke undgå at tænke hvad nu hvis... kan huske jeg drømte om superliga og mulig Europa i vores jubilæums år. Men nå... En retur til 1. division skal også nok blive mindeværdigt.
Lad det være året, hvor EfB genrejses for bestandigt, og bliver startskuddet til en ny æra, hvor EfB er en del af den absolutte top i dansk fodbold.
Tidligere bruger hed Wuhaa.
1924.
ons 19. jun 2024
https://jv.dk/efb/nedtur-slutter-i-kaempe-optur-for-steven-men-om-11-dage-kan-han-staa-uden-job?rss&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2uX6YtUwa9iPVfPUHMftRRQkBuLZCENP5BdL58VcZiPp7iZrFY7YDd8y8_aem_ZmFrZWR1bW15MTZieXRlcw
Simpson er ikke forlænget endnu, men han vil meget gerne. Han er kontaktløs om 11 dage.
Simpson er ikke forlænget endnu, men han vil meget gerne. Han er kontaktløs om 11 dage.
Tidligere bruger hed Wuhaa.
1924.
ons 19. jun 2024
Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor man ikke forlænger. Men måske handler det om løn og forskerordning?
ons 19. jun 2024
Jeg er 100% overbevist om, at Simpson har afleveret sine krav til en kontraktforlængelse, som EFB blot skal sige ja tak til, hvis vi ønsker at beholde ham. Men det kan jo være at EFB i første runde ønsker at forhandle disse krav lidt ned.
Men hans udgangspunkt er, at han gerne vil forlænge.
Men hans udgangspunkt er, at han gerne vil forlænge.
ons 19. jun 2024
Og mht netop spilletid tror jeg han har følt sig forbigået i sidste sæsons grundspil.
ons 19. jun 2024
Sidste sæsons grundspil er langt væk, og han var brandvarm i de seneste kampe. Det er det eneste der tæller :)