Kom nu EfB – se at få forlænget
Snak
ons 19. jun 2024
Der sker da ting og sager i EfB. I går skrev de på LinkedIn, at Hoffmann havde tegnet et platin-sponsorat - og i dag indgås et partnerskab med sport24 i forhold til merchandise.
Tænker da, det er overvejende positive nyheder.
Bliver spændende hvad der sker på spillerfronten. Men meget kan man sige, der er strammet fuldstændig op i forhold til rygter osv. vedrørende spillere. Det er selvfølgelig lidt kedeligt, men omvendt et tegn på professionalisme.
Tænker da, det er overvejende positive nyheder.
Bliver spændende hvad der sker på spillerfronten. Men meget kan man sige, der er strammet fuldstændig op i forhold til rygter osv. vedrørende spillere. Det er selvfølgelig lidt kedeligt, men omvendt et tegn på professionalisme.
ons 19. jun 2024
Ah jeg ved sku ikke, jeg synes det kunne et eller andet når Kenni eller andre smed noget op på Twitter (før i tiden) inden det kom i JV eller andre medier..
ons 19. jun 2024
Ja det har du da helt bestemt ret i, men der slap også alt muligt ud, der ikke havde noget at gøre i offentligheden... virkede ikke så prof.
I øvrigt så var Kakabadze da virkelig god for Georgien i går - fantastisk touch på bolden - ikke at vi kan bruge det til så meget.
I øvrigt så var Kakabadze da virkelig god for Georgien i går - fantastisk touch på bolden - ikke at vi kan bruge det til så meget.
ons 19. jun 2024
Siden Kenni blev ansat i EfB har det generelt været meget tyndt med rygter, og vi har ikke haft den store succes med at gætte tilgange.
Det ville dog være rart med en udmelding før sommerferien, ift. hvad man arbejder på og strategien mv.
Jeg er sikker på, at der er mange gode spillere i Georgien, hvis man kender markedet, jeg er ikke så fokuseret på den enkelte spillers nationalitet, men hvorvidt de viser fuldt engagement for klubben.
Man kunne måske også se på nye akademispillere fra udlandet, flere klubber har succes med det (især FCN), det kræver dog viden om hvad man gør, både så man får de rette talenter og ikke ødelægger folks liv.
Vi havde på et tidspunkt nogle unge brasilianere, men jeg har ikke hørt noget om det projekt i lang tid.
Det ville dog være rart med en udmelding før sommerferien, ift. hvad man arbejder på og strategien mv.
Jeg er sikker på, at der er mange gode spillere i Georgien, hvis man kender markedet, jeg er ikke så fokuseret på den enkelte spillers nationalitet, men hvorvidt de viser fuldt engagement for klubben.
Man kunne måske også se på nye akademispillere fra udlandet, flere klubber har succes med det (især FCN), det kræver dog viden om hvad man gør, både så man får de rette talenter og ikke ødelægger folks liv.
Vi havde på et tidspunkt nogle unge brasilianere, men jeg har ikke hørt noget om det projekt i lang tid.
ons 19. jun 2024
Virkelig skønt med skiftet til sport24. Jeg ser frem til et større udbud af merchandise.
Jeg ser også gerne, at vi henter talenter rundt i verdenen til akademiet.
Vi er godt nok stadig indenfor landets grænser, men man har faktisk hentet enkelte på Bornholm, herunder Jacob Jensen.
Jeg ser også gerne, at vi henter talenter rundt i verdenen til akademiet.
Vi er godt nok stadig indenfor landets grænser, men man har faktisk hentet enkelte på Bornholm, herunder Jacob Jensen.
Tidligere bruger hed Wuhaa.
1924.
ons 19. jun 2024
Bornholm er da længere væk fra Esbjerg end flere steder i Tyskland, Sverige, Holland og måske Polen 😉
I de her EM-dage, er der så nogen, der kan huske Adrian Petre, han spillede også for Rumæniens U21 men har tilsyneladende ikke taget springet til seniorlandsholdet – den knægt var så talentfuld og sympatisk, men havde måske ikke helt den dræberindstilling, der skal til for at komme helt til tops.
https://www.youtube.com/watch?v=Oep3B83PZ_o&ab_channel=UltraFootballHub%E3%83%84
I de her EM-dage, er der så nogen, der kan huske Adrian Petre, han spillede også for Rumæniens U21 men har tilsyneladende ikke taget springet til seniorlandsholdet – den knægt var så talentfuld og sympatisk, men havde måske ikke helt den dræberindstilling, der skal til for at komme helt til tops.
https://www.youtube.com/watch?v=Oep3B83PZ_o&ab_channel=UltraFootballHub%E3%83%84
ons 19. jun 2024
Laffoe
Adrian Petres karriere er desværre gået helt i stå. Han spiller nu i den næstbedste række i Rumænien.
Han havde egentlig gode stats i EfB, og ifølge transfermarkt endte klubben også med at tjene penge på ham, da han blev solgt til Steaua Bucharest.
https://www.transfermarkt.com/adrian-petre/profil/spieler/365769
Adrian Petres karriere er desværre gået helt i stå. Han spiller nu i den næstbedste række i Rumænien.
Han havde egentlig gode stats i EfB, og ifølge transfermarkt endte klubben også med at tjene penge på ham, da han blev solgt til Steaua Bucharest.
https://www.transfermarkt.com/adrian-petre/profil/spieler/365769
ons 19. jun 2024
Ja, rumænsk fodbold har vist temmelig mange problemer med syndikater (ganstere) og den slags, desværre – jeg har altid syntes godt om deres måde at spille på.