Mon ikke vi får lidt flere informationer i dag?
Det håber jeg i hvert fald.
Mystisk, at vi ikke for længst for forlænget med Simpson, som er godt kørende i øjeblikket og som kender og er integreret i vores spillestil.
Hvis han skal aflønnes på forskerordning tager det også lidt tid at få grønt lys hos SKAT.
Måske han så skønnes at blive for dyr, da det kræver en minimumsløn på 74000 dkk (2024 takts) pr md.
Forskerordning eller ej, han burde være be eller afkræftet på nuværende tidspunkt.
Det håber jeg i hvert fald.
Mystisk, at vi ikke for længst for forlænget med Simpson, som er godt kørende i øjeblikket og som kender og er integreret i vores spillestil.
Hvis han skal aflønnes på forskerordning tager det også lidt tid at få grønt lys hos SKAT.
Måske han så skønnes at blive for dyr, da det kræver en minimumsløn på 74000 dkk (2024 takts) pr md.
Forskerordning eller ej, han burde være be eller afkræftet på nuværende tidspunkt.