Mht. Bækgård er jeg ikke nødvendigvis enig i at hans udvikling er forløst. Akkurat som da Lungi hentede spillere fra EfB tilbage inden sidste sæson. Siden er der sket en positiv udvikling. Det handler også om timing og give chancen. Jeg synes Bækgård viste sig godt frem, inden han forlod EfB. Nu er han måske kommet til et sted hvor livet udenfor fodbolden giver mest mening i Aarhus med studier eller lignende.
Mht. Conway vil han gå hele vejen. Lige fra højesteret til EU-domstolen. Om det så lykkes ham at komme igennem og få sagen helt derop er nok tvivlsomt. Der er ingen dato sat på det nu. Det kan trække ud til 2026, da sagen heller ikke længere betragtes som en hastesag. Der skal dog mere end almindelig fantasi til at forestille sig, at Conway vinder sagen. Det vil trække store overskrifter og ende kaotisk. Jeg har dog den holdning, at man altid skal have respekt for domstolene. Uanset hvordan sagen ser ud. Det er ikke noget klubben kan gå og tænke på hver dag. De skal agere som sagen er vundet, hvilket alt logik også tyder på. Det holder næppe nogen fra at vælge EfB til nu. Senest med de fine sponsoraftaler der er blevet lavet.
På spillersiden arbejdes der med garanti på højtryk. Men som andre også er inde på er dagsorden nu helt anderledes end den har været. Mit håb er bare, at EfB er godt forberedt. Ikke mindst efter de profiler som der helt sikkert kommer bud på inden transfervinduet lukker. Dertil kommer de 2-3 kontraktfrie eller lejespillere som Hammer har nævnt som nye til start 11. Med Hvidt som den første. Dertil kommer nok også køb efter salg. Jeg føler mig ret sikker på, at den trup som fremstår nu vil blive ændret på markante positioner. Lige fra forsvar til angreb. Det bliver spændende - helt ind til transfervinduet lukker.
Mht. Conway vil han gå hele vejen. Lige fra højesteret til EU-domstolen. Om det så lykkes ham at komme igennem og få sagen helt derop er nok tvivlsomt. Der er ingen dato sat på det nu. Det kan trække ud til 2026, da sagen heller ikke længere betragtes som en hastesag. Der skal dog mere end almindelig fantasi til at forestille sig, at Conway vinder sagen. Det vil trække store overskrifter og ende kaotisk. Jeg har dog den holdning, at man altid skal have respekt for domstolene. Uanset hvordan sagen ser ud. Det er ikke noget klubben kan gå og tænke på hver dag. De skal agere som sagen er vundet, hvilket alt logik også tyder på. Det holder næppe nogen fra at vælge EfB til nu. Senest med de fine sponsoraftaler der er blevet lavet.
På spillersiden arbejdes der med garanti på højtryk. Men som andre også er inde på er dagsorden nu helt anderledes end den har været. Mit håb er bare, at EfB er godt forberedt. Ikke mindst efter de profiler som der helt sikkert kommer bud på inden transfervinduet lukker. Dertil kommer de 2-3 kontraktfrie eller lejespillere som Hammer har nævnt som nye til start 11. Med Hvidt som den første. Dertil kommer nok også køb efter salg. Jeg føler mig ret sikker på, at den trup som fremstår nu vil blive ændret på markante positioner. Lige fra forsvar til angreb. Det bliver spændende - helt ind til transfervinduet lukker.