Steven, har postet det der godt kunne ligne en farvel besked på Instagram..
Sådan læser jeg det på ingen måde. Det virker mere som et opslag fre én, der endnu ikke aner, hvad der kommer til at ske.
Han skriver:
Learnt so much about myself the last 3 years, let´s see what the future holds. Kom så Esbjerg!
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!