Olfert virker utilfreds. Husk Olfert at se glad ud om et halvt år. Der er krummer i knægten.
Snak
man 24. jun 2024
Drengen , jeg ved faktisk ikke om jeg er tilfreds eller mindre tilfreds. Det må fremtiden vise.
man 24. jun 2024
Jeg ser Flaskager som udviklingsspiller/breddespiller i den kategori som dem fra eget akedemi måske ikke helt lever op til lige nu. Så er det fint at hente en ung profil der har vist sig godt frem.
man 24. jun 2024
Lyder til at være en ung spiller med potentiale.
Noget af det, vi skal blive virkelig gode til, er at udvikle unge spillere, så den her signing passer perfekt til det.
Noget af det, vi skal blive virkelig gode til, er at udvikle unge spillere, så den her signing passer perfekt til det.
man 24. jun 2024
Jeg er også positiv mht Flaskager.
Tror dog næppe han får fast plads i truppen lige med det samme.. Han er meget ung og styrker ikke holdet med fysik, som vi får behov for i 1. Divisionen.
Men med hård fysisk træning, godt med rugbrød og 5 kg mere muskler på kroppen kan hans talent nok gøre sig i 1. Division.
Tror dog næppe han får fast plads i truppen lige med det samme.. Han er meget ung og styrker ikke holdet med fysik, som vi får behov for i 1. Divisionen.
Men med hård fysisk træning, godt med rugbrød og 5 kg mere muskler på kroppen kan hans talent nok gøre sig i 1. Division.
Redigeretman 24. jun 2024
Nemlig Ontrack – jeg tror faktisk at hele det fysiske område, som f.eks. træning, kost, søvn, mentalt fokus mv., er noget, hvor danske klubber er lidt bagefter andre lande i Europa, og et område, hvor EfB har mulighed for at vinde nogle ekstra procenter.
Det lyder i øvrigt til at Vejle-fans har god fidus til Flaskager (omend de nok ikke har set ham i så mange kampe).
Det lyder i øvrigt til at Vejle-fans har god fidus til Flaskager (omend de nok ikke har set ham i så mange kampe).
man 24. jun 2024
Tænker tanken med at hente og forløse talentfulde spillere er rigtig, men det er interessant, at Lungi tiltænker ham en vis rolle i den kommende sæson, når han er helt uden seniorerfaring - i modsætning til fx Lausen & Stagaard, da de kom til.
Spørgsmålet er hvad han er hentet til. Der kan jo også komme for mange spørgsmålstegn i en trup, så det ville være godt med et par lidt mere etablerede spillere også, så vi får en god balance
Spørgsmålet er hvad han er hentet til. Der kan jo også komme for mange spørgsmålstegn i en trup, så det ville være godt med et par lidt mere etablerede spillere også, så vi får en god balance
tirs 25. jun 2024
Lars Lungi iflg. efb.dk:
Som jeg læser det, skal hans spidskompetencer udvikles, før han kan blive et vigtigt aktiv.
Frederik har scoret rigtig mange mål på ungdomsniveau, hvilket har gjort ham interessant for andre klubber, men han har valgt EfB til, og det er vi glade for. Der ligger nu et arbejde i at udvikle hans spidskompetencer yderligere, og det tror vi på, vi kan i fællesskab, så Frederik bliver et vigtigt aktiv for os i den kommende sæson.
Som jeg læser det, skal hans spidskompetencer udvikles, før han kan blive et vigtigt aktiv.
tirs 25. jun 2024
Fint hent. For jer. Men forstår virkelig ikk i kun giver ham 1 år. For hvis han slår til så er der andre klubber. Hvis i havde givet 2 år så havde i noget at arbejde med og salg evt. det med 1 år er så farligt. Men klart hvis man ik slår til og ik gør det godt så det jo fint. Men tænker bare han er så billig i forhold til hvad i har.
Forza inter!!!!!!💙🖤
OB i dk 💙