Det ville give mere mening med en IQ test, før folk får adgang til kurven, så man kan frasortere de folk, der har en IQ på amøbeniveau.
Klubben er insolvent, tæt på konkurs og generelt så langt ude, at en gruppe af frivillige er nødt til at gå tiggergang hos byens virksomheder og private, for at klubben kan overleve og slippe af med det amerikanske mareridt.
I den situation vælger en flok idioter så at fyre pyro af på stadion, trods dét, at de udmærket er klar over, at det kommer til at koste klubben en bøde.
De idioter pisser på alt og alle, der på nogen måde har bidraget til at få klubben tilbage på lokale hænder.
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!